راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به عملکرد ‌ترنا‌سیستم در الکامپ ۲۶ / پیوند سخت‌افزار و نرم‌افزار برای توسعه همکاری با پی‌اس‌پی‌ها

بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با حضور گروه شرکت‌های ترناسیستم در حال برگزاری است. ترناسیستم شرکتی 10ساله است که در زمینه تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار پرداختی فعالیت ‌دارد و کارت‌خوان فروشگاهی، کیوسک پرداخت، صندوق فروشگاهی و انواع ابزارهای مربوط را تولید می‌کند.

 به گفته منصور عطایی، مدیر واحد تجاری ترنا‌پی، طیف محصولات ترنا به گونه‌ای است که از صفر تا صد محصولات پرداختی را در بر می‌گیرد. محصولات سخت‌افزاری ترنا، به‌مرور پایه مناسبی شدند برای محصولات سخت‌افزاری مجموعه و هیچ یک از سخت‌افزارهای ترنا بدون نرم‌افزار وارد بازار نمی‌شود. شرکت همچنین بر کارت‌خوان‌های ثابت، سیار و بی‌سیم سرمایه‌گذاری و پروتکل پرداخت پی‌اس‌پی‌های شرکت را پیاده‌سازی کرده است. آن‌طور که او می‌گوید سخت‌افزارهای ترنا از سیستم‌عامل‌های اندروید و لینوکسی پشتیبانی می‌کنند.

عطایی با اشاره به عملکرد شرکت در سال جاری توضیح داد: «مجوز نرم‌افزاری پرداخت الکترونیک پاسارگاد را از شاپرک دریافت کرده‌ایم و در حال اخذ مجوز شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان هم هستیم. با چند پی‌اس‌پی دیگر نیز در حال مذاکره‌ هستیم. تا پایان سال 1402 هم دو برند ایزینو و جی‌تک به جمع محصولات‌مان اضافه خواهند شد.»

مدیر واحد تجاری ترناپی معتقد است استقرار کارخانه ترناسیستم در فرودگاه پیام باعث می‌شود ترنا بتواند محصولات را سریع و با قیمتی مناسب‌تر به مشتری برساند.

از نگاه منصور عطایی، مدیر واحد تجاری ترناپی، نمایشگاه الکامپ برای ترنا فرصت مناسبی است که شرکای جدیدی پیدا کرده و با آنها در فضای نمایشگاه تعامل و مذاکره کند: «آینده صنعت پرداخت الکترونیک در تعامل سخت‌افزار و نرم‌افزار خلاصه می‌شود. اکثر شرکت‌های تولیدکننده این ماهیت را درک کرده‌اند و آنچه شرکت‌ها را متمایز می‌کند، سرعت و سهولت در پرداخت به‌عنوان مزیت رقابتی است. ترناسیستم با توجه‌ به این اصل، امسال را با هدف تقویت بنیه نرم‌افرازی شرکت‌های برنا و هم‌پیوندی سخت‌افزار و نرم‌افزار آغاز کرده است.»

او در بخش پایانی صحبت‌هایش با نگاهی به الکامپ 26 گفت: «از برگزارکنندگان نمایشگاه انتظار می‌رود که پررنگ‌تر به معرفی شرکت‌های حاضر در الکامپ بپردازند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.