راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رسانه سیگما توسط بیت‌پین خریداری شد / ادامه فعالیت سیگما در قالب پلتفرم بیت‌پین

پلتفرم معاملات رمزارزی بیت‌پین در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود، در تازه‌ترین اقدام رسانه «سیگما» را خریداری کرد.

به گزارش روابط عمومی بیت‌پین، سیگمامدیا فعالیت خود را از خرداد ١۴٠١ در حوزه اطلاع‌رسانی اخبار بازارهای مالی و بلاکچین و بررسی پروژه‌های مختلف آغاز کرد. پس از مدتی به انتشار مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه بلاکچین پرداخت و در شبکه‌های اجتماعی نیز به‌ منبعی برای اخبار روز و حواشی بازارهای مالی تبدیل شد. این رسانه مالی هدف از فعالیت خود را ارائه اطلاعات جامع به کاربران در مورد بازارهای مالی مثل کریپتو و بررسی پروژه‌های آنها در کنار اطلاع از آخرین اخبار این حوزه عنوان می‌کند.

پلتفرم معاملات رمزارزی بیت‌پین با شناسایی و فرصت‌سنجی سیگما به خرید این رسانه و الحاق آن به آکادمی بیت‌پین اقدام کرد.


آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه ارزهای دیجیتال


یکی از اهداف اصلی بیت‌پین به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه رمزارزها، آگاهی‌بخشی و آموزش در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال است و از این رو، همواره تلاش کرده تا از طریق افزایش فعالیت‌های آموزشی، زمینه‌ساز تشویق افراد به یادگیری بیشتر رمزارزها شود.

در این راستا، آکادمی بیت‌پین به‌عنوان یک مرجع تخصصی در این حوزه، آموزش‌های لازم از مبتدی تا پیشرفته را برای تمام کاربران بازارهای مالی فراهم کرده است. سیگما نیز یکی از فعالان این حوزه بوده که مقالات و پادکست‌های آموزشی، تحلیل‌های روزانه و هفتگی مرتبط با ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ از این رو ادغام سیگما با آکادمی بیت‌پین، منجر به ترکیب توانمندی‌ها و منابع دو طرف در راستای خلق رسانه‌ای نو در دنیای رمزارزها خواهد شد.


چگونگی ادامه فعالیت رسانه‌ سیگما


بیت‌پین با توجه به پتانسیل و نرخ رشد سیگما و همچنین هم‌سو بودن اهداف دو مجموعه، تصمیم به خرید این رسانه خبری گرفت تا در کنار هم بیش از پیش به خلق محتوای جذاب از دنیای رمزارزها بپردازند.

هم‌چنین به‌زودی تمامی فعالیت‌های سیگما در قالب آکادمی بیت‌پین به مسیر خود ادامه خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.