راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت و حضور مدیران سرمایکس در رویداد دیفایردی / بازار معامله حرفه‌ای P2P سرمایکس راه‌اندازی شد

مهسا نجاتی / رویداد دیفایردی روز جمعه، ۵ آبان ۱۴۰۲ در پژوهشکده فناوری دانشگاه شریف، با حمایت صرافی ارز دیجیتال سرمایکس برگزار شد. در این رویداد متخصصان حوزه بلاکچین، رمزارز و دیفای از تأثیر این فناوری‌ها بر آینده کسب‌وکارها و ساختار مالی آینده جامعه صحبت کردند.

در این رویداد که جمعی از صاحب‌نظران و متخصصان حوزه بلاکچین کشور حضور داشتند، حسن قلیچ‌خانی، مدیر بازاریابی صرافی ارز دیجیتال سرمایکس در ارائه‌ای به موضوع تئوری بازی‌ها و کاربرد آن در زندگی پرداخت.

قلیچ‌خانی توضیح داد: «تئوری بازی‌ها به ما کمک می‌کند چطور در شرایط و موقعیت‌های پیچیده، بتوانیم تصمیمات درست و حساب‌شده بگیریم.» او معتقد است به مسائل و رخدادها می‌توان به دو صورت بازی پایان‌پذیر و بازی بی‌نهایت نگاه کرد.

مدیر مارکتینگ سرمایکس از ویژگی‌ها و وجه تمایز این دو گفت و اشاره کرد: «تفکر و دیدگاه ما به‌عنوان یک بازیکن، می‌تواند سرنوشت‌ساز و دارای اهمیت باشد.»

همچنین حسن قلیچ‌خانی، به‌عنوان مدیر بازاریابی سرمایکس، از راه‌اندازی بازار معامله حرفه‌ای P2P سرمایکس خبر داد و گفت: «سرمایکس به‌ دنبال رفع نیازهای کاربران و ایجاد محصولی است که یک راه‌حل امن، آسان و نوین برای سرمایه‌گذاران باشد.»

همچنین احسان مطلبی، مدیر‌عامل صرافی سرمایکس در پنل تخصصی رویداد دیفایردی از بررسی فرصت‌ها برای ورود به دنیای دیفای خبر داد و گفت: «نگاه حاکمیت نسبت به بازار رمزارز‌ها در چند سال اخیر رشد کرده و حالا می‌توان با سیاست‌های ویژه، درباره توسعه محصولات مبتنی بر دیفای تحقیق کرد و محصولاتی از این قبیل را توسعه داد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.