راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرایط سطوح کاربری نوبیتکس تغییر کرد / امکان واریز ۲۵ میلیون تومان در سطح یک

طبق تغییرات ایجادشده از سوی نوبیتکس، ثبت‌نام کاربران در سطح یک با شماره تلفن همراه نیز امکان‌پذیر است و واریز ریالی در این سطح، به بالاترین حد مجاز خود یعنی ۲۵ میلیون تومان روزانه رسیده و امکان برداشت ریالی نیز به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی نوبیتکس، به این ترتیب کاربران تازه‌وارد، در کمتر از پنج دقیقه می‌توانند فرآیند ثبت‌نام تا انجام معامله رمزارزی در نوبیتکس را طی کنند. ثبت‌نام و احراز هویت سطح یک و آغاز مبادله ارزهای دیجیتال، تنها با استفاده از شماره همراه و ثبت مدارک هویتی و بدون پیش‌نیاز دیگری امکان‌پذیر شده است.


ارتقای سریع به سطح دو کاربری با احراز هویت هوشمند


در این سطح کاربری امکان برداشت رمزارز وجود ندارد و کاربران صرفاً می‌توانند به خرید‌وفروش در پلتفرم و برداشت ریالی اقدام کنند، اما با قابلیت احراز هویت خودکار، می‌توانند به سرعت به سطح دو ارتقا پیدا کنند و برداشت رمزارزی نیز داشته باشند‌.

در سطح دو کاربری که مدارک هویتی کاربر دریافت می‌شود، در صورت ثبت تلفن به نام کاربر، امکان برداشت رمزارزی تا روزانه معادل ۲۰۰ میلیون تومان و برداشت ریالی تا سقف روزانه ۳۰۰ میلیون تومان وجود دارد. همچنین با شرایط جدید افراد می‌توانند بدون ثبت تلفن ثابت به نام خودشان، به سطح دو ارتقا پیدا کنند، اما در این صورت امکان برداشت رمزارزی روزانه معادل ۱۰ میلیون تومان و امکان برداشت ریالی روزانه همان ۳۰۰ میلیون تومان است.

با تغییرات ایجادشده در سطوح کاربری، افرادی که تاکنون وارد فضای خریدوفروش ارزهای دیجیتال نشده‌اند یا صرفاً با ثبت‌نام در نوبیتکس، در سطح یک قرار دارند و به دلیل محدودیت ۵۰۰ هزار تومانی واریز روزانه، هنوز اقدام به خریدوفروش نکرده بودند، می‌توانند به‌سادگی وارد بازار رمزارزها شوند و در بزرگ‌ترین و امن‌ترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران اقدام به خریدوفروش ارزهای دیجیتال کنند.

در حال حاضر امکان خریدوفروش ۹۱ ارز دیجیتال ازجمله بیت‌کوین، اتریوم، تتر، ریپل، دوج‌کوین، شیبا و… در بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس وجود دارد.

نوبیتکس همچنین امکان تعیین حد ضرر، سفارش‌گذاری OCO، خریدوفروش تعهدی (ضریب در معاملات) و استیکینگ را در اختیار بیش از پنج میلیون و 400 هزار کاربر خود قرار داده است. 

1 دیدگاه
  1. سامان رضایی می‌گوید

    عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.