راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از طراحی جدید سایت سرمایکس / بهبود خدمات کاربردی و پیشرفته در نسخه جدید

هم‌گام با رشد مجموعه سرمایکس و افزایش کاربران در جهت سهولت دسترسی به امکانات سایت و بهبود پاسخگویی به نیاز کاربران براساس نیازسنجی، سایت سرمایکس بازطراحی، پیاده‌سازی و اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ طرح جدید سایت سرمایکس با هدف دسترسی راحت کاربران جهت خریدوفروش و با اضافه شدن امکانات جدید، از جمله کوتاه‌تر شدن فرایند خریدوفروش، گزارش‌های بیشتر کیف پول و همچنین استفاده از هویت بصری، به‌روز شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. البته امکانات جدید دیگری ازجمله تالار مبادلات، تبدیل ارز به ارز (Swap) و غیره نیز در هفته‌های آتی به سرمایکس اضافه خواهد شد.

این مجموعه فعالیت خود را به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی از سال 1396 آغاز کرده و تا به امروز خدمات خریدوفروش صد‌ها ارز دیجیتال متنوع را در اختیار علاقه‌مندان حوزه ارز‌های دیجیتال سراسر کشور قرار داده است.

علاوه بر ظاهر جدید، سرمایکس در نسخه جدید از خدمات کاربردی و پیشرفته نیز رونمایی کرده تا به شعار سرمایه‌گذاری نوین خود جامه عمل بپوشاند.


خدمات هوشمند و جدید سرمایکس


در طراحی بصری ظاهر جدید سایت سعی شده کاربران دسترسی راحت‌تری به بخش‌های مختلف صرافی داشته باشند و تمام اطلاعات مهم را به صورت خلاصه و مفید دریافت کنند. به‌علاوه سرعت لود سایت سرمایکس نیز بیشتر شده و کاربران در حداقل زمان ممکن می‌توانند سایت سرمایکس را باز کرده و از آن بهره‌مند شوند.

از برخی بخش‌های جدید صفحه اصلی سایت می‌توان به لیست ارز‌های برتر، داغ‌ترین‌های روز، جدیدترین و پرسودترین ارزها اشاره کرد.

همچنین لیست کامل مهم‌ترین خدمات سرمایکس نیز در صفحه اصلی در دسترس کاربران است و کاربران می‌توانند در سریع‌ترین زمان به بخش‌های مهم کسب درآمد، کیف پول، فروشگاه، آکادمی و مجله دسترسی داشته باشند.

بهبود‌های صورت گرفته در سایت سرمایکس:


صفحه خریدوفروش ارز دیجیتال


با رونمایی از ظاهر جدید سرمایکس، تمام صفحات اصلی سایت تغییر کرده‌اند و در هر گوشه می‌توان ظاهر جدید و بهبود‌ها را مشاهده کرد.

در این بین بهبود صفحه لیست ارز‌های دیجیتال اهمیت بسیاری داشت. در حالی که این بخش در ابتدای فعالیت سرمایکس پاسخگوی تمام نیاز‌های کاربران بود، اما طی سالیان گذشته، با بزرگ‌تر شدن بازار ارز‌های دیجیتال و عبور لیست ارز‌های پشتیبانی‌شده صرافی از 700 توکن و ارز، صفحه قدیمی جوابگوی این طیف وسیع و متنوع از ارزهای دیجیتال نبود.

در راستای بهبود دسترسی و عملکرد لیست ارز‌های دیجیتال در صفحه اصلی وب‌سایت، فضای بیشتری به ارزهای لیست اختصاص داده شد و همچنین خلاصه‌ای از نمودار قیمتی به آنها اضافه شد. علاوه بر آن، پرسودترین، برترین، داغ‌ترین و جدیدترین ارزها نیز همواره به کاربران نمایش داده می‌شود.

هم‌اکنون بارگذاری ارز‌های بیشتر نیز بسیار سریع‌تر انجام می‌شود و دیگر برای مشاهده ارز‌های بیشتر نیازی به صبر برای لود لیست نیست. لیست علاقه‌مندی‌ها نیز بهبود یافته و از این پس به راحتی می‌توان ارز‌های دیجیتال را براساس مورد علاقه‌های خود مرتب کرد.


صفحه پرسش‌های متداول


در منوی صفحه اصلی همچنین بخش جدیدی به نام «پرسش‌های متداول» را مشاهده خواهید کرد. پرسش‌های متداول با هدف آموزش به کاربران تازه‌وارد و همچنین مشتریان قدیمی راه‌اندازی شده است. در این بخش در سریع‌ترین زمان می‌توانید بدون نیاز به تماس با پشتیبانی، پاسخ بسیاری از سؤالات خود را پیدا کنید. همچنین ویدئوهای راهنمای نحوه کار با سایت جدید مانند آموزش نحوه ثبت‌نام و احراز هویت در این بخش قرار می‌گیرد.

درصورتی‌که پاسخ سؤال خود را در این بخش مشاهده نکردید، می‌توانید در هرزمانی به صورت تلفنی، تیکتی و چت آنلاین با تیم پشتیبانی حرفه‌ای سرمایکس در تماس باشید.


پنل کاربری جدید، پاسخگوی سریع نیاز‌های کاربران


با توجه به اینکه معاملات از طریق پنل کاربری انجام می‌شود و اکثر زمان کاربران در این بخش صرف می‌شود، تیم طراحی و توسعه سرمایکس توجه ویژه‌ای به این بخش داشته و تلاش کرده‌ در تمامی قسمت‌ها بهبودهای کاربردی و مفید اعمال کند.

در ابتدا، ورود به حساب کاربری بسیار ساده‌تر شده و گزینه‌های اضافی و شلوغ‌کننده از این صفحه حذف شده‌اند. درصورتی‌که شماره تماس واردشده افراد در سایت ثبت نشده باشد، به صورت خودکار به روند ثبت‌نام منتقل می‌شوند. بنابراین در زمان کاربران صرفه‌جویی می‌شود و نیازی به ورود به بخش جداگانه‌ای برای ثبت‌نام نیست.

به‌علاوه ورود به سایت آسان‌تر شده و کاربران خیلی راحت و سریع به صفحه پیشخوان سرمایکس وارد خواهند شد.

همچنین فرایند خریدوفروش کوتاه‌تر شده و کاربر می‌تواند اطلاعات کاملی از هزینه انتقال شبکه، تخفیف و غیره را هنگام خرید یا فروش مشاهده کند.

با ورود به پنل کاربری، تمام اطلاعات مهم حساب شما در پیشخوان قابل مشاهده است. پیشخوان جدید خلاصه‌ای از اطلاعات مهم را به کاربران نمایش می‌دهد و اطلاع‌رسانی‌ها، مجموع کل دارایی‌ها، آخرین تراکنش‌ها و تیکت‌های پشتیبانی از جمله مهم‌ترین بخش‌های این صفحه هستند؛ بنابراین به راحتی می‌توان آخرین فعالیت‌ها و وضعیت کلی حساب خود را در پیشخوان پنل کاربری جدید بررسی کرد.

در بخش پورتفولیو نیز تغییراتی صورت گرفته و موجودی کیف پول داخلی و بلاکچینی واضح‌تر به کاربران نمایش داده می‌شود. علاوه بر آن، جزئیات بیشتری از موجودی کیف پول‌ها نمایش داده می‌شود و می‌توان سهم هر ارز از موجودی کل کیف پول را مشاهده کرد.

منوی پیشخوان پنل کاربری در راستای سهولت دسترسی کاربران قدیمی که به پنل پیشخوان قبلی عادت داشته‌اند، کمترین تغییر و جا‌به‌جایی را به خود دیده و همان منوی همیشگی را با ظاهری بهتر مشاهده خواهید کرد.


باشگاه مشتریان


باشگاه مشتریان از جمله دیگر بخش‌های پرطرفدار صرافی سرمایکس است که تغییرات و بهبود‌هایی را به خود دیده است. این باشگاه هم‌اکنون به نام «سرمایکس‌کلاب» شناخته می‌شود و کاربران در آن علاوه بر دریافت کد تخفیف خرید ارز، می‌توانند به طیف گسترده‌ای از تخفیف کالا و خدمات برندهای دیگر مانند گردونه شانس، تخفیف خرید دوره‌های ورزشی، خرید گل و قهوه دسترسی داشته باشند.

به مرور زمان، خدمات سرمایکس‌کلاب بیشتر می‌شود. بهبود‌های آورده‌شده تنها چند مورد از مهم‌ترین‌ها بودند و تقریباً تمامی بخش‌های صرافی سرمایکس شامل تغییراتی در راستای بهبود تعامل کاربران و نیاز‌های آنها شده‌اند. همان‌طور که اشاره شد، ظاهر نوین سرمایکس بخش‌ها و خدمات جدیدی را نیز به همراه داشته که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.


خدمات جدید در آینده خیلی نزدیک


سرمایکس قصد دارد در هفته‌های آتی خدمات بسیار کاربردی و ارزشمندی به سرویس‌های خود اضافه کند. مهم‌ترین این خدمات شامل تالار مبادلات (سرویس P2P) و تبادل ارز (Swap) هستند که در زیر به بخشی از این خدمات خواهیم پرداخت.


تالار مبادلات


صرافی سرمایکس از زمان راه‌اندازی تا به امروز به عنوان یک صرافی OTC (فروشگاهی) فعالیت می‌کرد و کاربران معاملات خود را بدون واسطه و به شکل مستقیم با سرمایکس انجام می‌دادند. در حالی که این روش سرعت بالایی داشت و از نوسانات قیمتی در خرید‌های بزرگ جلوگیری می‌کرد، اما همچنان برخی کاربران برای خرید‌های خرد ترجیح می‌دهند از روش P2P (بازار معاملاتی) استفاده کنند و با دیگر کاربران معاملات خود را انجام دهند.

در راستای پاسخ به این نیاز، سرمایکس تالار مبادلات اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده و بنابراین علاقه‌مندان با ثبت‌نام در صرافی سرمایکس، به هر دو خدمات OTC و P2P دسترسی خواهند داشت و می‌توانند براساس نیاز خود بدون محدودیت از هرکدام استفاده کنند.

تالار مبادلات سرمایکس از پیشرفته‌ترین امکانات بهره‌مند است و امنیت حداکثری را در هنگام معاملات به کاربران ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که تالار مبادلات به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است.


کیف پول پیشرفته


کیف پول سرمایکس تغییرات بزرگی را به خود دیده و با ارتقای زیرساخت‌ها، علاوه بر بهبود کلی عملکرد، این امکان برای کاربران فراهم شده تا تمام ارز‌ها و دارایی‌های صرافی و تالار مبادلات را در یک بخش واحد نگهداری کنند.

بنابراین، کاربران برای استفاده از تالار مبادلات به ایجاد کیف پول‌های جدید نیازی ندارند و می‌توانند از همان کیف پول همیشگی خود برای انجام سفارشات جدید استفاده کنند. تغییرات و بهبود‌های کیف پول سرمایکس، پیچیدگی معاملات را در پنل جدید کاهش می‌دهد و تجربه خوبی از خریدوفروش ارز دیجیتال به هر دو شکل OTC و P2P برای افراد رقم می‌زند.


تبادل ارز


مدت کمی از معرفی بخش جدید تبادل ارز می‌گذرد و ظاهر نوین سرمایکس بهانه‌ای شد تا خدمات این بخش نیز بهبود یابد. در بخش تبادل ارز علاوه بر بهبود‌های ظاهری، تلاش شده تا از پیچیدگی فرایند کاسته شود و با ارائه نکات و راهنمایی‌های دقیق، کاربران جدید نیز بتوانند به راحتی از خدمات تبادل ارز استفاده کنند.

تبادل ارز برای تبدیل یک ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر بسیار کاربردی خواهد بود و به کاهش هزینه‌های کاربران کمک می‌کند.


واریز دلاری


علاوه بر واریز سریع و استفاده آنی از موجودی ریالی در سرمایکس، در سایت جدید کاربران این امکان را خواهند داشت تا از درگاه پرفکت‌مانی واریز دلاری نیز انجام دهند و ارز‌های دیجیتال خود را با دلار و دیگر ارز‌های پرفکت‌مانی خریداری کنند.

خریدوفروش دلار و ووچر پرفکت‌مانی نیز در بازار سرمایکس امکان‌پذیر است و در هر زمان می‌توان دارایی‌های ریالی خود را به پرفکت‌مانی یا برعکس تبدیل کرد.

تقریباً تمامی تغییرات و بهبود‌های اعمال‌شده در نتیجه دریافت بازخورد‌ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات کاربران بوده است. طبیعی است که ظاهر نوین تنها آغازی بر اتفاقات بزرگ و هیجان‌انگیز جدید است. کاربران جهت انتقال پیام خود، در هر ساعت هفته می‌توانند از پشتیبانی آنلاین، تیکتی و چت آنلاین استفاده کنند.

منبع سرمایکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.