راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری راه پرداخت از دومین روز برگزاری نمایشگاه فاینکس / در روز دوم نمایشگاه فاینکس چه گذشت؟

دومین روز از پانزدهمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه و بورس هم امروز به پایان رسید. شرکت‌ها و فعالان دولتی و خصوصی حوزه‌های مالی در این نمایشگاه حضور داشتند و مشاهدات میدانی «راه پرداخت» نشان می‌دهد این دوره از نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه شده است. شرکت‌ها علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات و خدمات و راهکارهای حوزه فناوری‌های مالی، بانک، بورس و بیمه در غرفه‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه آموزشی نیز برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فاینکس تدارک دیده بودند و این برنامه‌ها با استقبال بازدیدکنندگان همراه بود.

شرکت آدانیک در دومین روز از نمایشگاه فاینکس، از سامانه مولتی‌بانک شرکتی آدانیوم به‌عنوان محصول جدید این مجموعه رونمایی کرد. کارگزاری مفید هم با چهار محصول جدید خود؛ بورس ویو، مفیدکارت، چت‌ جی‌بی‌تی، ایزی‌تریدر و بازی کندل‌جامپ در این نمایشگاه حاضر شد.

گروه مالی کاریزما نیز در دومین روز از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری فردای روشن رونمایی کرد. صندوق درآمد ثابت فردای روشن اهداف کاهش ریسک سرمایه‌گذاری و صرفه‌جویی ناشی از مقیاس تأمین بازده را دنبال می‌کند و منافع حاصله را به دو مجموعه خیریه کهریزک و شجره طیبه می‌سپارد.

در این نمایشگاه، دستاورد صنعت مالی در یک سال گذشته و چشم‌اندازها ارائه می‌شود. همچنین توسعه و ترویج سهامداری غیرمستقیم، توسعه و ارتقای سواد مالی، توسعه و ترویج بازارهای محصولات جدید در بیمه، دیجیتالی‌شدن پرداخت و بانکداری الکترونیک، محورهای تعیین‌شده برای برگزاری نمایشگاه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.