راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور کارگزاری مفید با محصولات جدید در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه / امکان برداشت آنی وجوه با مفیدکارت

پانزدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 16 خرداد با حضور بازیگران صنعت مالی آغاز شده و کارگزاری مفید در سالنی اختصاصی با محصولات و خدمات جدید در نمایشگاه حاضر شده است. بورس ویو، مفیدکارت، چت‌ جی‌پی‌تی، ایزی‌تریدر و بازی کندل‌جامپ چهار خدمت جدید کارگزاری مفید هستند که با هدف تحلیل و آموزش برای کاربران طراحی شده‌اند.

ایزی‌تریدر جدیدترین پلتفرم معاملاتی کارگزاری مفید است که از سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفته است. نمای بازار، ‌نمایش بازار در یک قاب و یکپارچه، حجم خریدوفروش، خروج و ورود پول و نقشه بازار از قابلیت‌های ایزی‌تریدر است که در نسخه‌های پیشین وجود نداشتند. تمام مشتریان کارگزاری مفید در حال حاضر به ایزی‌تریدر دسترسی دارند. مشتریان جدید به این پلتفرم منتقل می‌شوند و مشتریان پیشین می‌توانند با امضای قرارداد انتقال، به سامانه منتقل شوند. هدف اصلی ایزی‌تریدر، افزایش سرعت و پایداری سرویس است و از این به بعد تمام قابلیت‌های جدید معاملاتی مفید به این پلتفرم اضافه خواهند شد.

سامانه بورس ویو محصول دیگر کارگزاری مفید است که با قابلیت رصد و تحلیل بازارهای مالی مانند بورس، ارز، کامودیتی، طلا و ارز دیجیتال قصد دارد یک دستیار حرفه‌ای برای تصمیم‌گیری بهتر در میان تحلیلگران و نهادهای مالی ایران باشد. بورس ویو مبتنی بر تحلیل‌های بنیادی و اطلاعات سایت کدال طراحی شده و امکان دسترسی به ضرایب، صورتحساب‌ها و نسبت‌های مالی را فراهم می‌کند و اطلاعات معاملاتی لحظه‌ای مربوط به سهام، ارز و کامودیتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مقایسه عملکرد و امتیازدهی نمادها از نظر بنیادی و تکنیکال، تشخیص و ترسیم خودکار الگوهای تکنیکال، ترسیم هوشمند جریان ارتباطی محصولات و نمادها از دیگر ویژگی‌های سامانه بورس ویو هستند.

مدتی است که کارگزاری مفید با هدف آموزش مستقیم، وارد حوزه بازی شده و بازتاب این ورود در نمایشگاه فاینکس منعکس شده است. کندل‌جامپ اولین بازی کارگزاری مفید است که از کندل‌های سرمایه‌گذاری الگو گرفته است. این بازی شبیه‌سازی‌شده فضای بورس است و گیمر در جریان بازی، سود و زیان را تجربه می‌کند و با صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارگزاری مفید آشنا می‌شود. هدف اصلی کندل‌جامپ این است که به کاربران نشان دهد صندوق‌های سرمایه‌گذاری تا چه حد می‌توانند در سودآوری و ریسک کمتر مفید باشند.

بازی دیگر مبتنی بر بلاکچین و برگرفته از بازی «کلش آف کلنز» است. این بازی با نام «کلش آف وار» با نگاهی اقتصادی می‌خواهد مدیریت سرمایه و منابع و پس‌انداز را به مشتریان مفید ازجمله نسل جوان‌تر آموزش دهد.  

مرکز خدمت و مشاوره مفید با چت‌ جی‌پی‌تی محصول دیگر کارگزاری مفید در نمایشگاه فاینکس است. بر اساس مشاهدات میدانی «راه پرداخت»، کارگزاری مفید سال گذشته سامانه چت آنلاین هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد و به‌تازگی به‌وسیله چت جی‌بی‌تی سعی کرده عملکرد سامانه را بهبود ببخشد. حالا نسخه آزمایشی چت‌ جی‌پی‌تی به نمایشگاه آورده شده تا دستیار مالی سرمایه‌گذاران باشد و مشکلات آنها را رفع کند.


کارت بانکی کارگزاری مفید


مفیدکارت یکی دیگر از محصولات کارگزاری مفید است که با شعار «سود حامی، برداشت آنی» در نمایشگاه عرضه شده است.

مفیدکارت یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب است که تمام عملیات بانکی مانند برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز، کارت‌به‌کارت، خرید از فروشگاه‌ها و درگاه‌های اینترنتی و نیز پرداخت قبوض را پوشش می‌دهد.

مفیدکارت با قابلیت برداشت آنی، و بیش از ۴۰۰ هزار مشتری تلاش کرده پاسخگوی دغدغه برداشت وجوه و مانده حساب باشد و شرایطی ایجاد کند که مشتری بدون نگرانی وجوه بلااستفاده خود را در کارگزاری نگه دارد و در هر ساعتی از شبانه‌روز به سرمایه‌های خود دسترسی داشته باشد. 

برای فعال‌سازی مفیدکارت پس از دریافت ابتدا باید به حساب کاربری خود در اپلیکیشن مفید وارد شوید. سپس به بخش مفیدکارت مراجعه کرده و گزینه «فعال‌سازی کارت» را انتخاب کنید. شماره کارت خود را وارد کرده و گزینه «تأیید و ادامه» را انتخاب و با درج کد پیامک‌شده کارت خود را فعال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.