راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری از پانزدهمین نمایشگاه فاینکس / در روز اول فاینکس چه خبر بود؟

اولین روز از پانزدهمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس ساعت ۱۵ امروز به پایان رسید. شرکت‌ها و فعالان دولتی و خصوصی حوزه‌های مالی در این نمایشگاه حضور داشتند و مشاهدات میدانی «راه پرداخت» نشان می‌دهد این دوره از نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه شده است. شرکت‌ها علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات، خدمات و راهکارهای حوزه فناوری‌های مالی، بانک، بورس و بیمه در غرفه‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه آموزشی نیز برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فاینکس تدارک دیده بودند و این برنامه‌ها با استقبال بازدیدکنندگان همراه بود.

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در فضایی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع و با حضور ۲۰۰ مجموعه فعال در حوزه‌های بانک، بیمه و بورس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در غرفه‌های ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۲ از ۱۶ تا ۱۹ خرداد در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه، دستاورد صنعت مالی در یک سال گذشته و چشم‌اندازها ارائه می‌شود. همچنین توسعه و ترویج سهامداری غیرمستقیم، توسعه و ارتقای سواد مالی، توسعه و ترویج بازارهای محصولات جدید در بیمه، دیجیتالی‌شدن پرداخت و بانکداری الکترونیک، محورهای تعیین‌شده برای برگزاری نمایشگاه است.

عکس‌ها: نسیم اعتمادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.