پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
هفتمین اجلاس رضایتمندی مشتری برگزار شد / اهدای تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت ایرانکیش
تندیس هفتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت ایرانکیش رسید. به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد این جایزه از میان حدود هزار شرکت به ۷۵ بخش تولیدی و شرکتهای تجاری داده شده و کمیته داوری این شرکتها را حائز این رتبه دانسته است.
به گزارش روابط عمومی ایرانکیش، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در این خصوص توضیح داد: «برای انتخاب این شرکتها، مجموعه شاخصهای بهرهوری، عملکرد تولید، سودآوری، میزان کارکنان شاغل و وسعت سازمان و یکی از مهمترین آنها یعنی توجه به نوآوری بررسی شدهاند که مجموعه کمیته علمی بر اساس این شاخصها، این شرکتها را برگزیده است.»
او ادامه داد: «امید داریم با جایزه رضایتمندی مشتری، تلاش برای بهرهوری و نوآوری این شرکتها را ارج نهاده و بهعنوان یک ارزش به این بخشها نور تابانده باشیم.»
به گفته قوامی از سویی مباحث امروز در جمع دولتیها و مجلسیان مطرح شده و مکانی برای گفتوگوی قوای مقننه و اجرایی با فعالان اقتصادی را شکل داده است؛ فعالانی که قطعاً میتوانند در سیاستگذاریها نقش داشته باشند.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه قطعاً این جوایز باعث تشویق سایر تولیدیها نیز میشود، اضافه کرد: «امید داریم با ایجاد رقابت در میان بخشهای اقتصادی تلاش هرچه بیشتر تمامی ارگانها در اشتغالزایی، بهرهوری و رشد را شاهد باشیم.»
قوامی ضمن تأکید بر اینکه با توجه به شرایط امروز کشور، اهمیت دادن به اشتغالزایی و شنیدن مسائل بنگاهها یکی از اولویتهای ماست، ادامه داد: «تشریح درد، نیمی از راه درمان است و ما امروز این دردها را شنیدیم.»