راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهار ارز جدید به صرافی رمزینکس اضافه شد / عرضه اولین توکن مربوط به زنان

ارزهای مجیک (MAGIC) جی‌ام‌اکس (GMX) اینجکتیو پروتکل (INJ) و لیدیز (LADYS) به جمع ارزهای دیجیتال رمزینکس پیوستند.

به گزارش روابط‌ عمومی رمزینکس، یکی از نیاز علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال، تعداد ارزها و توکن‌های پلتفرمی است که از آن برای خریدوفروش استفاده می‌کنند؛ هرچه تعداد ارزهای یک پلتفرم بیشتر باشد، دسترسی کاربران به دنیای کریپتوکارنسی بیشتر شده و محدودیت سرمایه‌گذاری کاهش پیدا می‌کند. این صرافی در راستای همین هدف، چهار ارز را در اواخر اردیبهشت‌ماه به پلتفرم خود اضافه کرده است؛ این ارزها بر اساس محبوبیت و امنیت انتخاب و لیست شده‌اند.

  • جی‌ام‌ایکس (GMX)

توکن GMX، توکن بومی اکوسیستم  Gamedex است که نقش نقدینگی و اقتصادی این پلتفرم را بر عهده دارد؛ یعنی به‌عنوان ارز اصلی در پلتفرم Gamedex استفاده می‌شود و می‌توان از آن برای خریدوفروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال و برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه Gamedex استفاده کرد.

این توکن، یک توکن حاکمیتی است؛ به این معنا که دارندگان آن در تصمیمات تأثیرگذارند و حق رأی دارند.

GMX یک توکن در بلاکچین اتریوم است که با اکوسیستم اتریوم سازگاری دارد و می‌تواند در کیف پول‌های اتریوم ذخیره شود. این ارز در رمزینکس روی شبکه آربیتروم قابل‌ انتقال است. مجموع عرضه GMX در حدود ۲۰۰ میلیون است که تا همین ماه حدود ۱۲۰ میلیون آن عرضه شده است.

  • اینجکتیو پروتکل (INJ)

اینجکتیو پروتکل (Injective Protocol)، یک پروتکل تبادل غیرمتمرکز (DEX) است که روی بلاکچین کازماس (Cosmos) ساخته شده است. توکن INJ، توکن اصلی این پلتفرم است که برای اهداف مختلفی چون پرداخت هزینه تراکنش، استیکینگ و نقش حاکمیتی ساخته شده است.  این ارز در رتبه 75 مارکت قرار دارد و مجموع عرضه آن ۱۰۰ میلیون است و تا امروز حدود ۸۰ میلیون توکن در گردش دارد.

  • لیدیز (LADYS)

این توکن یک میم‌کوین است که ادعا دارد اولین توکن مربوط به زنان در دنیای ارزهای دیجیتال است و با هدف رشد توانایی زنان در یک محیط امن همراه با سرگرمی و تفریح ایجاد شده است. این میم‌کوین، یک مجموعه NFT مربوط به خود به اسم میلیدی میکر (Milady Maker) دارد که شامل عکس پروفایل‌ها با الهام از زیبایی‌شناسی نئوچیبی می‌شود. نقشه راهی که سازندگان توکن لیدیز منتشر کرده‌اند شامل سرگرمی، بازی، ان‌اف‌تی و پلتفرمی برای آشنایی زنان است. این توکن پس از توییت ایلان ماسک درباره خود، بیش از پنج هزار درصد رشد داشت و پس از آن نیز در چند صرافی مهم لیست شد.

  • مجیک (MAGIC)

ترژر دائو (Treasure DAO)، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) است که روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. هدف این پلتفرم، ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز برای کاربران است تا به طور جمعی روی دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری و مدیریت کنند. توکن مجیک که مربوط به این پروژه است نیز روی شبکه اتریوم ساخته شده و روی هر دو لایه اتریوم (لایه دوم، شبکه آربیتروم و لایه یکم، شبکه ERC-20) موجود است. این توکن در رتبه ۱۴۷ بازار قرار دارد.

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، در حال حاضر بیش از ۱۶۰ رمزارز در پلتفرم خود دارد و آن‌طور که روابط‌ عمومی اعلام کرده این صرافی در تلاش است ارزهای بیشتری متناسب با سلیقه کاربران لیست کند.

کاربران رمزینکس می‌توانند با مراجعه به پشتیبانی رمزینکس ارز مورد علاقه خود را برای اضافه‌ شدن به صرافی پیشنهاد دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.