راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن‌آوا موفق به دریافت مجوز معتمد مالیاتی شد / معتمد همراه فن‌آوا پنجمین شرکت موفق در دریافت مجوز فعالیت معتمد نوع اول

گروه فن‌آوا در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب ۱۱ آبان سال ۱۳۹۸ و همچنین آیین‌نامه اجرایی موضوع ماده 26 قانون مذکور مصوب ۱۳ خرداد سال ۱۳۹۹ با هدف دریافت مجوز فعالیت شرکت معتمد مالیاتی برای استقرار سامانه فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و مؤدیان، پس از شرکت در فراخوان سازمان امور مالیاتی و اخذ موافقت اصولی اقدام به انجام مقدمات لازم برای اخذ این مجوز کرد.

به گزارش واحد ارتباطات و برند گروه فن‌آوا، در این راستا شرکت معتمد همراه فن‌آوا از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه پس از جذب نیروهای متخصص، فراهم‌کردن زیرساخت‌های فنی و نرم‌افزاری لازم و انجام ممیزی‌های سازمان امور مالیاتی، موفق به دریافت مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع اول از این سازمان شد.

شرکت‌های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی، اشخاص حقوقی دارای پروانه هستند که حسب ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان، نسبت به ارائه مشاوره و آموزش‌های لازم به مؤدیان، نصب و پشتیبانی تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات مالیاتی از قبیل خدمات مربوط به صدور صورتحساب الکترونیکی و سایر امور غیرحاکمیتی (به تشخیص سازمان) با سازمان همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است مجوز نوع اول، مجوز فعالیت‌های مرتبط با حوزه صدور، جمع‌آوری، نگهداری و ارسال صورتحساب الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی و نظارت بر عملکرد مؤدیان در این حوزه است. بر این اساس شرکت «معتمد همراه فن‌آوا» پنجمین شرکتی است که موفق به دریافت مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع اول می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.