راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری چالش هوش مصنوعی «شطرنج‌باز» توسط فناپ

فناپ، نخستین مسابقه از سری مسابقات هوش مصنوعی DueML با عنوان «شطرنج‌باز» را با هدف ارتقای مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی و ایجاد فرصتی برای جذب و استخدام متخصصان این حوزه برگزار می‌کند.

به گزارش واحد روابط ‌عمومی و برندینگ فناپ، DueML رشته مسابقات و چالش‌هایی با محوریت هوش مصنوعی است که توسط معاونت نوآوری شرکت فناپ، با هدف افزایش پویایی جامعه متخصصان هوش مصنوعی و تسهیل شبکه‌سازی و ارتباط‌گیری آنها با صنعت، شکل گرفته است.

این مسابقه که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، محفلی برای گردهمایی متخصصان هوش مصنوعی است و شرکت‌کنندگان در آن همزمان با ارتقای مهارت‌های خود، گواهی معتبر دریافت کرده و از فرصت همکاری و استخدام نیز بهره‌مند می‌شوند. 

«شطرنج‌باز» از چند چالش بینایی ماشین تشکیل شده و شرکت‌کنندگان طی یک ماه فرصت دارند به این چالش‌ها پاسخ دهند. در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید صفحه شطرنج را تجزیه و تحلیل کرده، مهره‌ها را در یک صفحه شناسایی کنند، حرکت مهره‌ها را تشخیص داده و در نهایت، شانس پیروزی خود را پیش‌بینی کنند.

این سری از مسابقات DueML از ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و برای برندگان آن ۴۵ میلیون تومان جایزه نقدی به‌ همراه فرصت جذب و استخدام، در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام در مسابقه می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.