پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی تندیس برتر جشنواره یکصد واحد مشتریمدار را دریافت کرد
سومین دوره جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار با حضور علی چهارلنگی، مدیرعامل و عضو هیئتمدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و سید مرتضی علوی، عضو هیئتمدیره شرکت پدیدآوران سختافزار خوارزمی (از شرکتهای تابعه خوارزمی) برگزار شد. در این مراسم شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بر اساس رأی هیئت داوران و با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی با توجه به اصل مدیریتی و اهتمام در جلب رضایت مشتریان بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتریمدار در کشور انتخاب شد و تندیس برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، شرکت با سابقه ۲۷ساله در حوزه پشتیبانی سختافزارهای بانکی توانسته پشتیبانی هفت بانک کشور را بر عهده داشته باشد. مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی میگوید: «راهبردهای جدیدی در سال ۱۴۰۲ پیش روی شرکت است؛ برای مثال حرکت به سمت تجهیزات IOT یا همان هوشمندسازی از اصلیترین مأموریتهای شرکت خوارزمی در سال ۱۴۰۲ است که در این راستا محصولات مورد نیاز با فناوری بالا برای کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.»
چهارلنگی همچنین به ایلنا گفته است که بدون برنامهریزی دقیق و منسجم نمیتوان به هدف رسید؛ به همین دلیل در حوزه آموزش و نوآوری برنامههای دقیقی در نظر گرفته شده است. همچنین با تمرکز و سختکوشی توانستهایم همراه با مشارکت، ارزشافزوده ایجاد کرده و بهصورت B2B برای تولید دانش در کشور اقدامات خوبی انجام دهیم که این مسئله به ایجاد فضای رقابتی سالم منجر شد؛بهطوریکه در شرایط فعلی برای کشور بسیار مهم است.
او با نگاهی به اقدامات شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در زمینه مشتریمداری توضیح داد: «اساس فعالیت شرکت خوارزمی مبتنی بر وصول CRM است و به عبارتی نگهداشتن مشتری فعلی، روشهای بازگشت مشتریهای قبلی، توسعه آنها و سایر موارد برای خانواده خوارزمی بسیار حائز اهمیت است.»
او همچنین توضیح داد که شرکت نوآوری را سرلوحه ارائه خدمات بانکی به مشتریان قرار داده است؛ بهطوریکه سطح کیفیت محصولات و خدمات که تا سال گذشته در یک نظرسنجی از مشتریان ۷۰ بود به بالای ۸۰ رسید و در تلاش هستیم این رقم در سال آینده به ۹۰ برسد.»
در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتریمداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینهسازی کیفیت محصولات تولیدی و خدمات به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقای رضایت مشتری پرداختند.