راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید اقساطی تا ۳۰ میلیون از فروشگاه‌ هفت با اعتبار کیپا فراهم شد

فروشگاه زنجیره‌ای هفت و کیپا همکاری‌شان را آغاز کردند. خرید اقساطی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت که ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد برای کاربران کیف پول اعتباری کیپا فراهم شده است. کاربران با تهیه کیف پول اعتباری کیپا و دریافت اعتبار بدون بهره تا سقف ۳۰ میلیون تومان می‌توانند به‌آسانی خرید کنند. اعتبار کیف پول کیپا مانند وام‌های بانکی بهره و کارمزد بالا ندارد و به هیچ‌گونه چک یا ضامنی هم نیاز ندارد. محصولات این فروشگاه شامل کالای اساسی و ضروری خانوارها با قیمت مناسب است.

به گزارش روابط‌ عمومی کیپا، این مجموعه با درنظرداشتن رضایت کاربران در تلاش است سبد خرید کالاهای سوپرمارکتی دارندگان کیف پول اعتباری کیپا را در سراسر کشور تکمیل کند؛ در همبن راستا قراردادی مبنی بر پیوستن فروشگاه زنجیره‌ای هفت به فروشگاه‌های همکار کیپا امضا شده است.

فروشگاه هفت با هدف عرضه کالای اساسی و ضروری خانوارها با قیمت مناسب و با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور مشغول به فعالیت است. با توجه به وضع اقتصادی موجود در کشور، خرید اعتباری و اقساطی یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به افزایش قدرت خرید مردم کمک کند و کیپا، یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه لندتک با چشم‌انداز «سبک زندگی جدید بر پایه اعتبار» در تلاش است با ارائه کیف پول اعتباری کیپا، در این مسیر همراهی و بخشی از نیاز مردم را برطرف کند.

با دریافت اعتبار بدون بهره کیف پول کیپا تا سقف ۳۰ میلیون تومان می‌توان از خدمات و کالاهای متنوع در ۹ رسته‌ بیمه، سلامت، دیجیتال، آموزشی، گردشگری، کالاهای سوپرمارکتی، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک و کتاب و لوازم اداری، اقساطی خرید کرد. (دسته‌بندی فروشگاه‌های همکار کیپا در صفحه فروشگاه‌ها قابل مشاهده است.)

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت یا دانلود اپلیکیشن کیپا، بعد از اعتبارسنجی و احراز هویت، بدون ارائه ضامن و چک تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

1 دیدگاه
  1. لیلا پوستین چی می‌گوید

    عالی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.