راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازرگانی مبناکارت آریا، از کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دعوت به همکاری می‌کند

شرکت مبناکارت آریا سال 1386 در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تأسیس شد و فعالیت اصلی آن تا سال 1393 در زمینه ارائه خدمات تراکنش مالی (PSP) بوده که در سال 1393 با واگذاری بخشی از سهام خود به بانک صادرات به تأسیس شرکت بازرگانی مبناکارت آریا منجر شد و تاکنون خدمات زیادی در حوزه تجهیزات بانکی ارائه کرده است.

محصولات شرکت بازرگانی مبناکارت آریا شامل دستگاه چاپگر صدور آنی کارت، اسکنر چک، سورتر اسکناس، باندرول اسکناس، دستگاه پد امضا، چاپگر دفترچه‌‏ای و کیوسک غیرنقدی است.

همچنین این شرکت با توجه به پروژه‌های بزرگی که در اختیار دارد، دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی شامل Call Center و Help Desk در سراسر کشور است که این امر وجه تمایز آن با سایر رقباست. با توجه به پشتیبانی بیش از 13000 دستگاه تحت پوشش، سرویس‌دهی به مشتریان با داشتن سیستم خدمات پس از فروش قدرتمند و شبکه نمایندگی کارمندان پشتیبانی در سراسر کشور امکان‌پذیر شده است. 

شرکت بازرگانی مبناکارت آریا جهت تکمیل نیروی منابع انسانی خود در موقعیت شغلی کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه


شرایط عمومی:

  • دارای روحیه کار تیمی
  • مسئولیت‌پذیر
  • منظم و دقیق‌
  • پایبندی به تعهدات شغلی و سازمانی
  • دارای خلاقیت و نوآوری در کار
  • دارای روحیه یادگیری و آموزش
  • ارتباط موثر با همکاران
  • تحلیل اطلاعات و تهیه گزارش‌های مدیریتی
  • دارای مهارت‌های ارتباطی
  • دارا بودن توانایی الویت‌بندی مسائل و تحویل کارها بر اساس محدوده زمانی مشخص شده

حداقل سابقه کار:

  • ترجیحاً دارای سابقه کار مرتبط در صنعت بانکی

شرایط تخصصی:

  • آشنایی با اصول برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
  • آشنایی کامل نگارش دستورالعمل، آئین‌نامه‌ها، فرآیندهای سازمانی
  • آشنایی و تهیه گزارش‌های مدیریتی
  • شناخت کامل اصول پروژه‌های سخت و نرم‌افزاری
  • تسلط به نرم‌افزار مایکروسافت پراجکت
  • تسلط به مجموعه office
  • تسلط کامل به نرم‌افزار اکسل و فرمول نویسی
  • ارائه پیشنهادهای کارشناسی موثر و قابل اجرا در خصوص ارتقای بهره‌وری و بهبود فرآیندها در حوزه کاری
  • آشنا به زبان انگلیسی

جذابیت سازمانی:

  • موقعیت مکانی مناسب شرکت
  • مسیر دسترسی راحت به دفتر کار
  • حقوق و مزایای توافقی
  • پرداخت دستمزد منظم
  • محیط پویا
  • امنیت شغلی
  • پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • پوشش بیمه درمان تکمیلی
  • اعطای پاداش عملکرد
  • پاداش پایان سال
  • هدایای مناسبتی

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل p.akbari@mca.co.ir کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.