راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارزهای ترشهولد، سینگولاریتی‌نت و بیت‌دائو به رمزینکس اضافه شدند

صرافی رمزینکس که مدتی قبل از ورود ارزهای جدید به این پلتفرم در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود، ارزهای دیجیتال ترشهولد (T)، سینگولاریتی نت (AGIX) و بیت‌دائو (BitDAO) را به‌عنوان ارزهای جدید خود معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی رمزینکس، این صرافی اخیراً برای پاسخ به درخواست کاربران و بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی به صرافی‌ها و پلتفرم‌های خارجی، 139 ارز به این پلتفرم اضافه کرده که ترشهولد، سینگولاریتی‌نت و بیت‌دائو نمونه‌ای از همین ارزها هستند. (رتبه‌ها و رقم‌های ارزش بازار و قیمت با در نظر گرفتن زمان نگارش متن نوشته شده‌اند و ممکن است این اعداد تغییر کرده باشند.)

  • ترشهولد (T)

پروژه ترشهولد که برای رفع یکی از مشکلات اساسی بلاکچین که عدم ارتباط بین بلاکچین‌های مختلف است، طراحی شده،‌ میان دو بلاکچین معروف اتریوم و بیت‌کوین ارتباط برقرار می‌کند. توکن T ارز بومی این پروژه است و مسئولیت تمام‌ پرداخت‌ها و فعالیت‌های این پروژه را بر عهده دارد.

این ارز با رتبه 115 مارکت‌کپ یک توکن کاربردی مختص فناوری بلاکچین است که با افزایش پیشرفت این فناوری، ارزشش بیشتر می‌شود، ترشهولد در رمزینکس بر شبکه اتریوم قابل‌ انتقال است.

  • سینگولاریتی نت (AGIX)

مبحث هوش مصنوعی این روزها یکی از مهم‌ترین مباحث روز دنیاست؛ تا حدی‌ که پیش‌بینی‌ شده بازار جهانی هوش مصنوعی تا سال 2024 به 191 میلیارد دلار برسد. این رشد می‌تواند در عین حال خطراتی مانند متمرکز شدن این صنعت را به دنبال داشته باشد و فرصت رشد در این بازار را از توسعه‌دهندگان کوچک‌تر بگیرد. در همین راستا پروژه  SingularityNet  با تمرکز بر تسهیل توزیع جهانی هوش مصنوعی  بر یک شبکه هوش مصنوعی غیرمتمرکز، ایمن و در‌ دسترس ارائه شده است.

توکن سینگولاریتی نت ارز بومی این پروژه است. توکن AGIX  با رتبه 81 مارکت‌کپ بر شبکه اتریوم قابل‌ انتقال و درآمد از طریق این پروژه با ارز بومی آن امکان‌پذیر است.

  • بیت‌دائو (BitDAO)

BitDAO یک سازمان مستقل غیرمتمرکز است که بر دیفای تمرکز دارد و توسط دارندگان توکن‌های BIT مدیریت می‌شود. این دو ویژگی باعث شده از طریق پیشنهاد و رأی‌گیری، هر دارنده توکن BIT بتواند برای آینده پروتکل BitDAO برنامه‌ریزی کند. اهداف و مسیر BitDAO هم توسط دارندگان توکن و مشارکت‌کنندگان هدایت ‌می‌شود.

چشم‌انداز BitDAO تأمین مالی باز و اقتصاد توکنی غیرمتمرکز است. در واقع  این پلتفرم به سادگی می‌خواهد پتانسیل سازمان‌های غیرمتمرکز را به نمایش بگذارد.

توکن BIT در رتبه 43 مارکت‌کپ قرار دارد و بر شبکه اتریوم قابل انتقال است. این توکن عرضه محدودی دارد و حداکثر عرضه کل برای آن، BIT 10,000,000,000 برآورد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.