راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارزهای جسمی‌کوین، وو ترید، سلف‌کی، لیدو دائو و کرومیا به رمزینکس اضافه شدند / ارزهای جدید رمزینکس معرفی شدند

صرافی رمزینکس، پنج ارز جسمی کوین (JASMY)، وو ترید (Woo)، سلف‌کی (KEY)،لیدو دائو (LDO) و کرومیا (CHR) را با توجه به محبوبیت و جایگاه این ارزها در بازار کریپتو، به تازگی، به 139 ارز خود اضافه کرده است. رتبه‌ها و رقم‌های ارزش بازار و قیمت با درنظرگرفتن زمان نگارش متن نوشته شده‌اند و ممکن است این اعداد تغییر کرده باشند.

به گزارش روابط عمومی رمزینکس، این صرافی با هدف پاسخ به درخواست کاربران و بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی به صرافی‌ها و پلتفرم‌های خارجی، با توجه به مشکلاتی که این پلتفرم‌ها برای ایرانیان دارند، ارزهایی که در ادامه این مطلب معرفی شده‌اند را به پلتفرم خود اضافه کرده است. صرافی رمزینکس قصد اضافه کردن ارزهای محبوب دیگر را تا انتهای سال شمسی جاری دارد که در گزارش‌های بعدی معرفی خواهند شد.


جسمی‌کوین


جسمی با هدف بازیابی حق حاکمیت داده‌ها برای همه مردم و با ایده دموکراسی به وجود آمد. این ارز با نام بیت‌کوین ژاپن شناخته می‌شود. جسمی کوین یک توکن ابزاری است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته‌شده و ارز مربوط به پروژه جسمی (پروژه‌ای که پلتفرم‌های اینترنت اشیا را توسعه می‌دهد) است. این ارز رابط بلاکچین و اینترنت اشیاء است. اینترنت اشیا (IoT) سیستمی از دستگاه‌های متصل از طریق اینترنت است که می‌تواند داده‌ها را بدون نیاز به دخالت انسان در یک شبکه بی‌سیم به اشتراک بگذارد.


وو ترید


شبکه WOO سیستمی از خدمات مالی متمرکز (CeFi ) و غیرمتمرکز (DeFi ) است که برای فعال‌کردن نقدینگی بیشتر برای تمام قشرهای مختلف در بازار ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این ارز با استفاده از فناوری بلاکچین، زیرساخت شبکه برای معامله‌گران، صرافی‌ها، مؤسسات و پلتفرم‌های   DeFi به منظور دسترسی به نقدینگی بیشتر بازار و اجرای سریع‌تر معاملات با هزینه صفر یا کم را فراهم می‌کند. ارز وو ترید در رتبه 113 مارکت قرار دارد و در رمزینکس بر روی  دوشبکه ERC20 و BEP20 قابل انتقال است.


سلف‌کی


یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در عصر دیجیتال، حفظ کنترل و مالکیت کامل بر هویت دیجیتالی کاربران است. پروژه سلف‌کی SelfKey))، سیستمی ایجاد کرده است که به شرکت‌ها و افراد اجازه می‌دهد تا هویت خود را مدیریت و محافظت کنند. ایده این پروژه این است که کاربران را قادر سازد تا کنترل کاملی بر داده‌های حساس خود داشته باشند و خطراتی را که اطلاعات هویتی آنها را تهدید می‌کند، کاهش دهند. ارز سلف‌کی مانند بیت‌کوین عرضه محدودی دارد که به آن خاصیت ضد تورمی می‌بخشد. این ارز بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است و در رتبه 619 مارکت‌کپ قرار دارد.


لیدو دائو


یکی از چالش‌های سرمایه‌گذاری در بلاکچین‌های اجماع اثبات سهام PoS))، نقدشوندگی دارایی‌های سهام است. اعتبارسنجی پیچیده و موانع بسیار هنگام ورود، کاربران عمومی را که به‌دنبال شرکت پروژه‌های اثبات سهام PoS)) هستند، منصرف کرده است؛ از این رو برای افزایش نقدینگی و افزایش دسترسی استکینگ، Lido جایگزینی برای سهام سنتی یا PoS ارائه می‌کند. لیدو در سال 2020 به عنوان یک راه‌حل استکینگ برای بلاکچین‌های اثبات سهام، از جمله اتریوم تاسیس شد. این ارز در حال حاضر، در رتبه 36 مارکت‌کپ قرار دارد.


کرومیا


پلتفرم کرومیا خود را به عنوان یک بلاکچین رابط توصیف می‌کند که ساخت dApps را برای افراد در دنیای واقعی آسان می‌کند. در این میان توکن Chromia (CHR) نقش اساسی در اقتصاد شبکه ایفا می‌کند. به همین ترتیب، توکن Chromia به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا توکن‌هایی با پشتیبانی CHR ایجاد کنند که می‌توانند برای تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز در صنایع مختلف از جمله مالی، بازی، املاک، بیمه و مراقبت‌های بهداشتی استفاده شوند.

Chromia همچنین می‌تواند به عنوان لایه 2 برای اتریوم استفاده شود و توسعه و تراکنش‌ها را ارزان‌تر و سریع‌تر کند. توکن Chroma (CHR) در سال 2019 راه‌اندازی شد و در حال حاضر در رتبه 241 مارکت کپ قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.