راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مارنو آکادمی با همکاری مرکز بین‌المللی تجارت (ITC) اولین کمپ تفکر طراحی را برگزار می‌کند

کمپ تفکر طراحی در قالب پروژه مشترک سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز بین‌المللی تجارت (ITC) و با تأمین مالی اتحادیه اروپا برگزار می‌شود که حمایت از جوانان کارآفرینی یکی از فعالیت‌های اصلی این پروژه است.

شرکت‌کنندگان در این کمپ با مهارت‌های پایه تفکر، حل مسئله به سیاق طراحان و اصول و چارچوب تفکر طراحی آشنا می‌شوند و فرصت تجربهٔ روش‌های دیزاین را خواهند داشت. هدف از برگزاری این کمپ توانمندسازی کارآفرینان جوان و فعالان اکوسیستم استارتاپی برای مواجهه با مسائل پیچیدهٔ جهان امروز است.

این کمپ به مدت چهار ماه یعنی از اسفند 1401 تا تیر 1402 به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت در آن رایگان خواهد بود. شرکت‌کنندگان پس از اتمام کمپ در جلسات کوچینگ شرکت می‌کنند تا نقشه راه شخصی خود برای پیاده‌سازی مفاهیم دیزاین در مسیر شغلی و کسب‌وکارشان را پیدا کنند.

لازم است بدانید که مارنو آکادمی در سال ۱۴۰۱ با هدف توانمندسازی نوآوران دنیای مدرن راه‌اندازی شد.


معرفی سرفصل‌های این دوره


ذهنیت تفکر طراحی: در این دوره فکر کردن به سیاق طراحان را می‌آموزید تا با رویکردی نوآورانه برای مواجهه با مسائل پیچیده امروزی آشنا شوید.

مشاهده: در دنیای مشتریان غوطه‌ور می‌شوید و هم‌دلی را می‌آموزید تا درکی درست از نیاز آن‌ها پیدا کنید.

بازتاب: شناختی درست از «مسئله» مشتری پیدا می‌کنید و با افراد گروهتان برای یافتن امیدبخش‌ترین «راهکار» مشغول ایده‌پردازی می‌شوید.

ساخت: نمونه‌ای اولیه از راهکار می‌سازید و آن را با مشتریان می‌آزمایید تا خواستنی بودن آن را اعتبارسنجی کنید.

فرهنگ تفکر طراحی: در این دوره فرامی‌گیرید که بازیکن تیمی ایده‌آل در مسیر تفکر طراحی باشید و از تله‌های آن دوری کنید.

بوتکمپ: تجربه‌ای واقعی در ۲ روز مسیر تفکر طراحی را به شکل گروهی و با مسئله‌ای واقعی تجربه می‌کنید.


مزایای حضور در این بوت‌کمپ چیست؟


افراد با حضور در این دوره با تجربه تفکر طراحی  که اساتید این دوره در طی سالیان آن را کسب کرده‌اند آشنا و از تجربه‌های آنها برخوردار می‌شوند همچنین افراد با شرکت در این دوره مفاهیم تفکر طراحی را در قالب انجام پروژه‌ واقعی فرا می‌گیرند.

شرکت‌کنندگان در این دوره با دقت گزینش می‌شوند تا همراهی با بهترین‌ها را تجربه کنند همچنین شرکت‌کنندگان با دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی شناخته می‌شوند.

حامد شیدائیان، استراتژیست تحول دیجیتال و مدیر مارنو آکادمی؛ علیرضا حسینی، طراح کسب‌وکار و مدیرعامل مارنو؛ سمیرا طوفانی اصل، راهبر و طراح تجربه کسب‌وکار و مشاور تجربه کارکنان و مدیر سابق طراحی محصولات و خدمات همراه اول از اساتید این دوره هستند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این کمپ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ است. علاقه‌مندان برای ثبت‌‎نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مارنو آکادمی مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.