راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر محصول آیتول از جزئیات سرویس خرید قسطی بیمه می‌گوید / سرویسی برای سهولت در خرید بیمه

شرکت آیتول به تازگی امکان خرید بیمه اقساطی را برای کاربران فراهم کرده است. محسن مهدی زاده، مدیر محصول بیمه آیتول، این سرویس را یک اقدام رفاهی معرفی می‌کند و معتقد است ارائه سرویس قسطی خرید بیمه بدون چک و ضامن می‌تواند تامین بیمه را برای مردم راحت‌تر کند.

آیتول سرویس جدید خود را به‌ صورت خرید بیمه قسطی برای مالکان خودرو ارائه کرده است. مدیر محصول بیمه آیتول در گفت‌وگو با راه پرداخت درباره این سرویس توضیح داد:«باتوجه به مشکلات اقتصادی فعلی در کشور و جهت رفاه مردم ما تصمیم گرفتیم که مسیر خرید قسطی بیمه را برای کاربران هموار کنیم. در همین راستا زیرساخت لازم برای ارائه بیمه قسطی بدون نیاز به چک و ضامن در شهریور پیاده‌سازی شد. این سرویس در مردادماه تست شده بود و اوایل آذر امکان خرید به طور رسمی وارد فاز عرضه عمومی شد.»

او ادامه داد:«درحال حاضر سرویس خرید بیمه قسطی برای بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو فعال است و ما با 6 شرکت خصوصی بازرگانی بیمه‌ای در حال همکاری هستیم. از سوی دیگر برای اعتبارسنجی کاربران با یک سری سامانه اعتبارسنجی وارد همکاری شدیم. احراز هویت متقاضیان نیز از طریق همین اعتبارسنجی انجام می‌شود و براساس آن به آنها امکان خرید بیمه قسطی ارائه می‌شود.»

مهدی زاده درباره نوع و میزان اقساط این سرویس بیان کرد:«اقساط بین 4 تا 6 ماه است و تفاوت 5 درصدی نیز بیمه قسطی و نقدی وجود دارد. همچنین یک هزینه عملیاتی 40 هزارتومانی برای بیمه اقساط دریافت می شود. با استفاده از این سرویس آیتول، بیمه‌گذاران می‌توانند وجوه مربوط به خرید یا تمدید بیمه‌نامه‌ خود را بر اساس مدل قراردادی و اعتبارسنجی آیتول پرداخت کنند. سررسید اقساط به‌منظور تمدید یا خرید بیمه‌نامه نیز همان تاریخ صدور بیمه‌نامه است و آخرین‌مهلت پرداخت صورت‌حساب تا ۵ روز بعد از تاریخ سررسید است که در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در موعد مقرر، بیمه‌گذار مشمول بدحسابی می­‌شود.»

مدیر محصول بیمه آیتول امیدوار است، سایر کسب‌وکارها نیز از ظرفیت ریسک‌پذیری خود بهره­‌مند شده و در راستای سهولت استفاده از سرویس­‌های ارائه شده، شرایط منعطف و اقتصادی را برای کاربرانشان ایجاد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.