راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شگفتانه نشریه بیمه دیجیتال برای اکوسیستم اینشورتک ایران / بیمه دیجیتال درقالب ماهنامه چاپی برای فعالان اکوسیستم ارسال می‌شود

نشریه بیمه دیجیتال که پیش‌تر در قالب هفته‌نامه منتشر می‌شد، از این پس با ساختاری جدید و در قالب ماهنامه چاپی منتشر و برای مشترکان ارسال می‌شود.

زمانی که بازرگانان چینی، فنیقی و بابلی روش‌هایی را برای مقابله با ریسک انتقال کالا از طریق دریا یافتند احتمالاً تصور نمی‌کردند بنای تجارت مجزایی را نهاده باشند که امروزه آن را با نام «بیمه» می‌شناسیم؛ اما بیمه نیز به همان روال سابق نمانده و همگام با سایر روندهای مالی در دنیا با فناوری درآمیخته و مفهوم جدیدی را با عنوان اینشورتک یا بیمه دیجیتال را پدید آورده است. بدیهی است که ذات پویای تحولات فناورانه‌ای که در حوزه‌های مختلف رخ داده‌اند هم‌مسیر و همگام‌شدن با این تحولات را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

نشریه «بیمه دیجیتال» نیز تلاشی است برای فرهنگ‌سازی و کمک به سازگاری با تحولات روز بیمه در دنیا که ازاین‌پس با ساختاری جدید و در قالب ماهنامه چاپی برای فعالان اکوسیستم اینشورتک کشور ارسال خواهد شد. از همین رو ماهنامه بیمه دیجیتال در نظر دارد علاوه بر مدیرانی که شماره‌های پیشین نشریه را دریافت کرده‌اند برای سایر فعالان صنعت بیمه دیجیتال کشور نیز این نشریه را با ساختار جدید ارسال کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل به دریافت نسخه چاپی این ماهنامه، اطلاعات خود را در این لینک وارد کنید.

شایان ذکر است که ورود اطلاعات به معنی دریافت نشریه نخواهد بود و اطلاعات واردشده پس از ثبت، بررسی می‌شوند و در صورت تأیید، این نشریه به مدت سه ماه برای شما ارسال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.