راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به سرویس‌های با کارمزد اندک و رایگان تترلند

تترلند باهدف آسان‌تر شدن معاملات تتری برای کاربران و حذف موانع کارمزدی در خریدو‌فروش تتر سرویس‌های کاربردی جدیدی راه‌اندازی کرده است. در ماه‌های گذشته، دو سرویس جدید بورس تتر ایران (بازار تترلند) و سرویس جدید انتقال وجه بدون کارمزد در کیف پول تترلند، در کنار مبدل تترلند در اختیار کاربران قرار گرفتند. ازآنجایی‌که از مزیت‌های مهم برای سرمایه‌گذاران در انتخاب صرافی‌های ارز دیجیتال، انجام معاملاتی با کارمزد اندک یا رایگان است تترلند در ایجاد سرویس‌های جدید، بیشترین تمرکز خود را روی مسئله کارمزد گذاشته است تا کاربران سود بیش‌تری از معاملاتشان دریافت کنند.


انتقال تتر بدون کارمزد در کیف پول تترلند


تترلند به‌منظور گسترش سرویس‌های جدید برای ارائه خدمات بهتر کاربرانش، امکان جدیدی در انتقال تتر با کارمزد رایگان به کیف پول تتری ایجاد کرده است؛ اولین گام برای استفاده از این سرویس، آن است که آدرس کیف پول مبدأ و مقصد تتر به آدرس تترلند باشد. نحوه عملکرد سرویس یادشده بدین صورت است کاربرانی که تتر را از تترلند بخرند و وجه مدنظر را به آدرس کیف پول تتری دیگری در تترلند واریز کنند، مشمول کسر کارمزد نخواهند شد.

در‌صورتی‌که هنگام انتقال تتر از تترلند آدرس حساب کاربری مبدأ و مقصد هر دو تترلند باشد، کارمزد انتقال داخلی تتر بین کیف‌های تترلند رایگان خواهد بود و پس از اتمام تراکنش مبلغ کارشده کارمزد (۱ تتر) به‌حساب کاربر بازگردانده می‌شود.

بنابر اعلام تترلند،‌ هدف از ایجاد این سرویس جدید آن است که کاربران در تترلند با کمترین و مناسب‌ترین نرخ کارمزد، سود بیشتری در معاملات کسب کنند.


کارمزد رایگان در مبدل تترلند


در صفحه مبدل تترلند نیز، همین ویژگی در نظر گرفته شده است. نحوه عملکرد در این صفحه این‌گونه است که در معاملات مبدل تتری (بر پایه تتر)، هیچ‌ کارمزدی از کاربر کسر نخواهد شد. در این صفحه، می‌توان تتر را با بیش از ۱۰۰ رمزارز مبادله کرد. 


کارمزد اندک در بورس تتر ایران


بازار تترلند که به دلیل شباهت بسیار زیاد عملکرد آن با بازار سرمایه «‌بورس تتر ایران» نیز نام‌گرفته، فرصت مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند خریدوفروش تتر را با مدیریت حساب کیف پول خود انجام دهند. در این سرویس نیز، کارمزد معاملات بسیار اندک و ۰.۲۸ از هر معامله است.

تترلند اعلام کرده که از ابتدای فعالیت خود به مسئله کارمزد توجه ویژه‌ای نشان داده و همواره تلاش کرده است تا مناسب‌ترین نرخ کارمزد را به کاربران ارائه دهد؛ زیرا تترلند به‌هیچ‌عنوان ذی‌نفع کارمزد برداشت تتر و تومان نیست و کاهش پلکانی کارمزد با‌توجه‌به سطح کاربری فرد (در معاملات کمتر از ۲۰۰ تتر در تبدیل آسان فارغ از سطح کاربری به‌صورت ثابت ۱ تتر کارمزد اخذ می‌شود)، کارمزد رایگان مبدل تترلند، کارمزد رایگان واریز و انتقال بانکی و در‌نهایت کارمزد ۰.۲۸ بازار تترلند از‌جمله ویژگی‌هایی است که به‌منظور به‌صرفه‌بودن معامله و کسب سود کاربران ارائه شده است.

منبع تترلند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.