راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کریپتوکارت اکسبیتو در آستانه روز پدر رونمایی شد

کارت هدیه ارز دیجیتال یا گیفت کارت‌های کریپتویی، چند وقتی است که به بازار رمزارزها رسیده‌اند و کار افرادی که نمی‌دانند برای دوست‌داران ارز دیجیتال چه هدیه‌ای می‌توان خرید را راحت کرده‌اند. این کارت‌ها درست شبیه به سایر کارت‌های دیجیتال، قابلیت نقدشوندگی دارند و می‌توانند با مبالغ دلخواه و به افراد مختلف هدیه داده شوند.

اما مزایای بزرگ و کوچک دیگری نیز دارند که در این مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت.


مزایای کارت هدیه ارز دیجیتال چیست؟


از بزرگ‌ترین مزایای کارت هدیه ارز دیجیتال می‌توان به این مورد اشاره کرد که با سفارش یا درخواست صدور کارت هدیه کریپتویی، می‌توانید دست کم یک نفر را به دنیای بلاکچین معرفی کنید و شاید با یک نگاه خوش‌بینانه بتوان گفت که آینده او را تضمین کنید. همه ما می‌دانیم بیت‌کوین و دنیای ارزهای دیجیتال قرار است آینده دنیای مالی را متحول کنند. حال اگر برای فردی که برای شما ارزشمند است، کارت هدیه بیت کوین، تتر یا اتریوم تهیه کنید، آیا به نظر نمی‌رسد که در حال خرید بخشی از آینده برای او هستید؟


کریپتو کارت اکسبیتو، انتخابی منحصر به فرد برای پدران آینده‌نگر


درست پیش از فرا رسیدن روز پدر در تقویم شمسی سال 1401، اکسبیتو که یک پلتفرم تبادل رمزارز است، از کارت هدیه ارز دیجیتال خود رونمایی کرد. این کارت‌ها هدیه مناسبی برای تریدرهای بازار ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاران حوزه رمزارز، علاقه‌مندان به دنیای متاورس و NFT و افراد علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی یا افراد آینده‌نگر هستند.

کریپتوکارت‌اکسبیتو قابلیت انتخاب از بین ارزهای لیست شده در صرافی را دارد و می‌تواند در مبالغ معادل ریالی 100 هزار تومان تا 5 میلیون تومان صادر شود. ارزهای لیست شده در این صرافی جزو بزرگ‌ترین ارزهای دنیای بلاکچین و پروژه‌های با پشتوانه قوی یا سرشناس هستند. با توجه به رشد دوباره بازار کریپتوکارنسی، این هدیه‌ها قابلیت رشد دارند و در آینده با تبدیل ریالی یا تتری این کارت‌های هدیه، ارزش آن‌ها بالاتر خواهد رفت.

صدور کارت هدیه رمزارزی اکسبیتو از پلتفرم این صرافی قابل انجام است و کاربران پیش از درخواست صدور هر کریپتوکارت باید در صرافی حساب کاربری داشته باشند اما نیازی نیست که فرد هدیه گیرنده در اکسبیتو حساب کاربری داشته باشد.

با توجه به تقارن رونمایی از این قابلیت و روز پدر، این کارت‌ها شاید انتخاب منحصربفردی برای پدرانی باشد که خودشان نیز تا حد زیادی آینده‌نگر هستند.


کارت هدیه‌های اکسبیتو چه مزایایی دارد؟


صدور و ایجاد کریپتوکارت‌های اکسبیتو هزینه‌‌ای ندارد و کاملا رایگان انجام می‌شود. کاربران اگر یک حساب کاربری در اکسبیتو داشته باشند، می‌توانند مبالغ رمزارزی خود را به این صرافی انتقال دهند و یک کارت هدیه صادر کنند.

اگر فردی از شما دور است و نیاز به ارسال هدیه به او دارید، به سادگی می‌توانید از طریق ارزهای دیجیتال و کریپتو کارت اکسبیتو، یک هدیه با طرح اختصاصی و متنی دلخواه را برای او ارسال کنید.

اکسبیتو به افراد اجازه می‌دهد زمان دقیق ارسال کریپتو کارت خود را که شامل روز و ساعت ارسال است را انتخاب کنند.

کارت‌هدیه‌ها از طرف شما ارسال خواهند شد و به فرد هدیه گیرنده در طی ایمیلی گفته خواهد شد که این هدیه را چه کسی برای شما ارسال کرده است. به انضمام ایمیل، می‌توانید دلنوشته، پیغام تبریک و یا متون دلخواه خود را ارسال کنید.

کارت‌های اکسبیتو قابلیت لغو سفارش را دارند. در صورتی که کریپتوکارتی سفارش‌داده‌اید و بخواهید به هر دلیل، سفارش خود را لغو کنید، تا پیش از ارسال ایمیل، این امکان برای صادر کننده وجود دارد.

مبالغ دریافت شده از طریق کارت هدیه ارز دیجیتال اکسبیتو قابلیت نقد شوندنگی، خریدوفروش در بازار، تبدیل به ارزهای دیجیتال دیگر و انتقال به سایر کیف‌پول‌ها و صرافی‌ها را دارند و هدیه گیرنده می‌تواند پس از دریافت کریپتو کارت، هر یک از اقدامات را انجام دهد.

علاوه بر همه موارد گفته شده، اکسبیتو یک پلتفرم ارز دیجیتال دانش بنیان است که به دلیل امنیت، پشتیبانی در دسترس و اعتمادی که کاربران به آن دارند، می‌تواند در بین گزینه‌های موجود، گزینه خوبی برای استفاده از خدمات باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون از طریق سایت اکسبیتو جزئیات بیشتری در رابطه با کریپتوکارت‌اکسبیتو به دست بیاورند و اقدام به خرید کریپتوکارت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.