راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ از فناپ‌تک بازدید کردند

یکشنبه یازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱، کارخانه فناپ‌تک میزبان اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل بانک پاسارگاد و همچنین اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و معاونین هلدینگ فناپ بود. در این دیدار مقامات بلندپایه بانک پاسارگاد و فناپ، ضمن بررسی وضعیت تولید در کارخانه فناپ‌تک در جریان روند تولید محصولات جدید این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل بانک پاسارگاد ضمن تقدیر از فعالیت‌های فناپ‌تک در منطقه آزاد خرمشهر، بر گسترش این فعالیت‌ها و توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی شرکت تأکید کردند. ضمن اینکه مدیران بانک پاسارگاد با توجه به رشد مناسب و پرسنل متخصص مستقر در سایت خرمشهر فناپ‌تک برای سرمایه‌گذاری بیشتر در منطقه و تبدیل خرمشهر به قطب تولید محصولات دیجیتال اعلام آمادگی کردند.

در ادامه شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ ضمن ارائه توضیحاتی از روند تأسیس و راه‌اندازی کارخانه فناپ‌تک در سال ۱۳۹۴، تبدیل یک کارگاه کوچک به کارخانه‌ای بزرگ را قدمی مؤثر برای سرمایه‌گذاری در منطقه خرمشهر دانست و اشتغال ایجاد شده و تربیت متخصصان حوزه سخت‌افزار و فناوری اطلاعات را گامی بسیار مهم برای این شهر و استان خوزستان ارزیابی کرد.

در همین راستا حیدر مغنی مدیرعامل فناپ‌تک ضمن تشریح مراحل مختلف تولید محصول در کارخانه خرمشهر، موضوع  نوآوری در این شرکت را به سه حوزه مختلف تقسیم کرد که مهم‌ترین آن را فعالیت واحد تحقیق و توسعه شرکت دانست. او افزود با تحقق سرمایه‌گذاری‌ پنج میلیون دلاری جدید در شرکت فناپ‌تک، توان این شرکت در حوزه تولید افزایش یافته و این امکان برای شرکت ایجاد خواهد شد که علاوه بر بهسازی چرخه تولید و افزایش تنوع محصولات، عمق داخلی‌سازی محصولات تولیدی را نیز افزایش دهد.

فناپ‌تک از سال ۱۴۰۰ محصولات و راهکارهای مختلفی در حوزه بانکی، پرداخت و دیجیتال تولید و به بازار عرضه کرده و تمرکز خود را بر گسترش سبد محصولات حوزه دیجیتال خانگی قرار داده است. علاوه بر این کارخانه تولید باتری این شرکت در دامغان به تولید باتری‌های UPS می‌پردازد و به زودی نقش مهم‌تری در راهکارهای خلق شده توسط این شرکت خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.