راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد کاربران صرافی آبان‌تتر به ۷۰۰ هزار نفر رسید / ثبت بیش‌ از ۳۸۰ هزار معامله موفق در یک روز

صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر از سال ۱۳۹۷ با هسته اولیه کوچکی که تنها متشکل از پنج نفر بود، آغاز به کار کرد و اکنون بعد از گذشت چهار سال، موفق شده تیم خود را به بیش از ۱۵۰ نفر گسترش دهد.

به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر، این صرافی از آغاز فعالیت خود تاکنون، بیش از ۷۲ میلیون سفارش موفق را به ثبت رسانده است. در بین این سفارشات، کاربران می‌توانستند به معامله بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال که در فهرست آبان‌تتر عرضه شده، بپردازند. گفتنی‌ است معاملات در آبان‌تتر، هم با واریز ریالی و هم با واریز تتری امکان‌پذیر است.

آبان‌تتر طی این چهار سال موفقیت‌های زیادی به دست آورده؛ از جمله اینکه روز چهارم آذرماه ۱۴۰۰، تعداد ۳۸۰,۴۴۲ هزار معامله موفق در آبان‌تتر ثبت شده که این رقم، مربوط به بیشترین تعداد معامله موفق در یک روز است. همچنین در هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، بیش از ۵۰۰ هزار کاربر از وب‌سایت آبان‌تتر بازدید کرده‌اند.

به این ترتیب، آبان‌تتر با جلب اعتماد جامعه فعالان کریپتو این افتخار را داشته که به بیش از ۷۰۰ هزار کاربر فعال خدمات‌رسانی کند.


وجوه تمایز آبان‌تتر


سه مورد از مهم‌ترین نکاتی که آبان‌تتر را از سایر صرافی‌های ارز دیجیتال فعال در کشور متمایز می‌کند، می‌توانیم این‌گونه ذکر کنیم:

  • امکان معامله بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال: کاربران آبان‌تتر می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت، به معامله آسان و ایمن بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال متنوع و محبوب بپردازند.
  • پشتیبانی ۲۴ساعته: تیم پشتیبانی آبان‌تتر، هفت روز هفته و به‌صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به کاربران این صرافی هستند تا به سؤال‌های ایشان پاسخ داده و مشکلات احتمالی را برطرف کنند.
  • احراز هویت سریع: فرایند ثبت‌نام و احراز هویت در آبان‌تتر در کمتر از ۳۰ دقیقه قابل انجام است.

علاوه بر این، ویژگی‌های بسیار مهم و ارزنده دیگری نیز در رابطه با آبان‌تتر وجود دارد که موجب شده کاربران این صرافی را برای معاملات خود انتخاب کنند.


تعهد آبان‌تتر به مشتریان


آبان‌تتر حفظ حریم شخصی و امنیت دارایی کاربران خود را در اولویت قرار می‌دهد و تحت هر شرایطی در راستای حفظ آنها می‌کوشد. این موضوع باعث شده ۷۰۰ هزار نفر از معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال در ایران، آبان‌تتر را به‌عنوان صرافی مورد نظر خود انتخاب کنند.

یکی از اقدامات مهم آبان‌تتر در ۱۶ آبان ۱۴۰۱ انجام شد که در جریان سقوط ارزش توکن گالا بر بستر BEP20 که به دلیل سوء مدیریت تیم جهانی گالا رخ داده بود، آبان‌تتر تمام ضرر و زیان کاربران را که معادل ۳۴۰ هزار دلار بود از صندوق بیمه آبان‌تتر پرداخت کرد.

تصمیمات آبان‌تتر در زمان بحران‌ها و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، امروز تیم این صرافی را به آنجا رسانده که به بیش از ۷۰۰ هزار کاربر فعال خدمت‌رسانی کند و امید است که این پیشرفت‌ها، مستدام باشد.

منبع آبان‌تتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.