راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان جذب استارتاپ در مرکز نوآوری فینوداد / پذیرش در فضای کار اشتراکی بانک ملی

مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) در راستای حمایت از استارتاپ‌های حوزه فین‌تک به‌صورت محدود فضای کار اشتراکی در اختیار قرار می‌دهد. مرکز نوآوری فینوداد از تیم‌های نوآور و استارتاپ‌های حوزه‌های فین‌تک، بانکداری باز، متاورس، بلاکچین و هوش مصنوعی که متقاضی استقرار در شتاب‌دهنده‌ فینوداد هستند و قصد ارتباط نزدیک با بانک ملی ایران را دارند، دعوت به‌عمل می‌آورد.

مرکز نوآوری فینوداد، در راستای توسعه نوآوری و فناوری حوزه فناوری مالی با محوریت بانک ملی ایران و هلدینگ داده‌ورزی سداد در شهریورماه سال ۱۳۹۷ تشکیل شد. این مرکز مأموریت خود را فراهم‌آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه مورد نیاز کارآفرینان در نظر گرفته است.

فینوداد بستری است تا استارتاپ‌ها، منتورها و مشاوران شرکت‌های بزرگ و متخصص ملی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران خرد گرد هم آیند و با مشارکت و هم‌افزایی در این اکوسیستم با پشتوانه قدرتمند بانک ملی ایران و هلدینگ داده‌ورزی سداد، فضای مناسبی برای رشد و توسعه کسب‌وکار استارتاپ‌ها و همچنین توسعه فناوری‌های نوین و به‌روز دنیا فراهم کنند. همچنین فینوداد با هدف شناسایی و جذب نخبگان، حضور فعال در دانشگاه‌های معتبر و راه‌اندازی و تجهیز فضای کار اشتراکی را در دستور کار خود قرار داده‌ و با ارائه برنامه‌های مختلف در توسعه شبکه کارآفرینی و ارزش‌آفرینی میان دانشجویان و کارآفرینان مرتبط با دانشگاه، نقش فعالی ایفا خواهد کرد.

این مرکز از افرادی که متقاضی استقرار در شتاب‌دهنده فینوداد هستند دعوت می‌کند درخواست خود را از طریق وب‌سایت فینوداد ثبت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02188704858 داخلی 1404 یا با شماره 09999334512 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.