راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با رمزارز و پروژه C98

کوین ۹۸ (C98) همواره به‌عنوان یک راه حل موفق برای امور مالی غیرمتمرکز، فارمینگ ارز دیجیتال، معاملات بین‌زنجیره‌ای (cross-chain) و استیکینگ ارز دیجیتال محسوب می‌شود. شاید این پرسش در ذهن‌تان ایجاد شده باشد که مگر چه مشکلی در این حوزه‌ها وجود دارد که کوین ۹۸ راه حلی برای آنهاست؟

پاسخ این است که کوین ۹۸ با برخورداری از شبکه‌ها، ارزهای دیجیتال و اکوسیستم‌های متفاوت و مختلف می‌تواند ایرادات یا باگ‌های هر کدام از پلتفرم‌ها را با آزادی عمل در انتخاب دیگر شبکه‌ها رفع کند.

کوین ۹۸ اکوسیستمی از محصولات کاربردی و غیرمتمرکز DeFi (دیفای) است که در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. پروژه‌هایی که در بستر کوین ۹۸ ساخته شده‌اند، اغلب مربوط به معاملات غیرمتمرکز، پروتکل‌های وام‌دهی، بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و مواردی از این قبیل هستند.

ایده راه‌اندازی کوین ۹۸ در اوایل سال ۲۰۲۰ کلید خورد و این دقیقاً در زمانی بود که دیفای در اوج خودش به سر می‌برد و به کانون توجه کاربران کریپتوکارنسی تبدیل شده بود.

با افزایش ارزش افزوده دیفای توسط کاربران آن، زمان ایده‌آل برای ساخت یک پروژه جدید در بستر اتریوم فراهم شد. بازار ارزهای دیجیتال به یک زیرساخت مالی آزاد و باز نیاز داشت و کوین ۹۸ می‌توانست این نیاز را کاملاً پوشش دهد.


معرفی توکن بومی کوین 98


ارز دیجیتال C98 که توکن بومی کوین ۹۸ است، در بلاکچین اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و شبکه سولانا (Solana) در دسترس است. این توکن عملکردهای بسیاری دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بخشی از کارمزد تراکنش‌های خود را در همان لحظه دریافت کنند. همچنین کاربران می‌توانند با تکیه بر خاصیت این ارز دیجیتال، از تخفیف برای استفاده از محصولات و خدمات بهره‌مند شوند و با شرکت در استیکینگ ارزهای دیجیتال، پاداش دریافت کنند.

توکن C98 در واقع نشانگر یک دارایی یا ابزار قابل معامله است که در شبکه بلاکچین کوین ۹۸ قرار دارد. ارز دیجیتال C98 این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با مدیریت پروتکل‌ها و از طریق پیشنهادها، اکوسیستم را به‌صورت غیرمستقیم اداره کنند.

طبق اطلاعاتی که توسط رسانه معتبر coin98insights ارائه شده‌، مجموع عرضه کل این توکن برابر با یک میلیارد توکن coin98 است. عرضه در حال گردش این توکن برابر با ۱۸۵ میلیون و ارزش بازار آن هم تقریباً ۵۵۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

نگاهی بر نحوه سازوکار کوین ۹۸

با افزایش میزان رقابت در بازار ارزهای دیجیتال، ایجاد یک شبکه باز و غیرمتمرکز در حوزه امور مالی اصلاً کار آسانی نیست. فضای بلاکچین به‌ خودی‌ خود دارای مفاهیم و عملکردهای دشوار است و همین مسئله کمی باعث سردرگمی کاربران می‌شود. با تمامی این اوصاف، کمتر پیش می‌آید پلتفرم‌های جدید که نوآوری ندارند یا به فناوری خاصی تکیه نمی‌کنند، موفقیت خاصی کسب کنند. در حالت پیش‌فرض، بلاکچین‌ها نمی‌توانند با همدیگر ارتباط برقرار کنند و وارد تعامل شوند. اینجاست که کوین ۹۸ وارد کار می‌شود و فضای تعاملی شبکه‌های بلاکچین را فراهم می‌کند.

اکوسیستم کوین ۹۸ از سه بخش اصلی زیر تشکیل شده است:

  • Coin98 Ventures
  • Coin98 Labs
  • Coin98 Network

بخش coin898 ventures برای این هدف طراحی شده تا با پیدا کردن توسعه‌دهندگانی که در این زمینه‌ها تخصص دارند، بلاکچین و دنیای دیفای را به سطح بالاتری ارتقا دهد. بخش coin98 Labs هم راه‌حل‌های جدیدی در دیفای ایجاد می‌کند تا دسترسی به بازارها برای کاربران آسان و بی‌دردسر شود.

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال C98

طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان، انتظار می‌رود C98 تا سال ۲۰۲۶ به قیمت ۵۲.۵۶ دلار برسد. این افزایش قیمت نسبت به قیمت فعلی آن در زمان نگارش این مقاله (نوامبر ۲۰۲۲) رشد ۱۶۰۰درصدی دارد و این به منزله درخشان بودن آینده ارز C98 است. با توسعه اکوسیستم و عرضه محصولات بیشتر از جانب دیفای، توکن کوین ۹۸ هم با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شود. طبق نظراتی که معامله‌گران حرفه‌ای منتشر کرده‌اند، کوین ۹۸ یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت محسوب می‌شود. اگر به‌ دنبال سرمایه‌گذاری روی ارزهای مجازی با پتانسیل بالا هستید، کوین ۹۸ می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد.

معرفی بهترین کیف پول‌های توکن C98

کیف پول‌های مختلفی برای نگهداری توکن‌های C98 ارائه شده‌اند که در این میان، چند کیف پول قدرتمند بیشتر به چشم می‌آیند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین کیف پول‌های C98 می‌پردازیم:

  • کیف پول Safepal
  • کیف پول نرم‌افزاری Coin98 Wallet
  • کیف پول اپلیکیشنی Metamask
  • کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت (Trust Wallet)

در این میان، کیف پول تراست ولت از بقیه مواردی که معرفی شدند، هم امنیت بهتری دارد و هم قابلیت‌های متنوعی را در خود جای داده است.

منبع wallex
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.