راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهبود كيفيت سرويس در نقطه ارائه خدمت، مهمترين هدف سداد برای 93

دكتر فاطمي در ديدار نوروزي خود با مديران و كاركنان شركت داده ورزي سداد تأكيد كرد: براي اثرگذاري كامل در توسعه و تحول اقتصادي در سازمان، نياز به تغيير و تحول فرهنگ كاري ضروري است. تمامي حركت هاي بنيادين در سازمان و جامعه نيازمند عزم ملي و اراده همگاني است. 

رييس هيأت مديره شركت داده ورزي سداد در ادامه ضمن اشاره به نام گذاري هوشمندانه ي سال 1393 به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» توسط مقام معظم رهبري، به رابطه بين اقتصاد و فرهنگ و هم افزايي اين دو معقوله مهم در سازمان و جامعه پرداخت.

 دكتر فاطمي خاطر نشان كرد؛ نوآوري فرد فرد كاركنان در سازمان قابل تقدير است و مي تواند منجر به حركتي نوين و متفاوت در سازمان و بانك ملي ايران گردد. وي ضمن اظهار فراهم بودن فضا براي رشد نسل جوان و اهميت اين نسل جهت دستيابي به اهداف بلند مدت شركت، از ارائه پيشنهادات و ايده هاي نو و خلاقانه كاركنان در پيشبرد اهداف سازمان استقبال كرد.

عضو هيأت مديره بانك ملي، با تأكيد بر اينكه در حال حاضر و در بازار تنگاتنگ رقابت، مشتري را مي بايست مشعوف و نه فقط راضي نگاه داشت؛ از بهبود كيفيت سرويس در نقطه ارائه خدمت، بعنوان مهمترين اهداف سال 1393 شركت داده ورزي سداد ياد كرد و اظهار داشت، سداد بعنوان بازوي استراتژيك بانك ملي ايران خود، محور توسعه است. وي همچنين ضمن ابراز اميدواري اظهار داشت؛ با تلاش و كوشش مديران و كاركنان، سال 93، سالي متفاوت در كارنامه بانك ملي ايران و شركت داده ورزي سداد خواهد بود.

منبع: داده ورزی سداد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.