راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
بهبود کیفیت سرویس در نقطه ارائه خدمت، مهمترین هدف سداد برای ۹۳
دکتر فاطمی در دیدار نوروزی خود با مدیران و کارکنان شرکت داده ورزی سداد تأکید کرد: برای اثرگذاری کامل در توسعه و تحول اقتصادی در سازمان، نیاز به تغییر و تحول فرهنگ کاری ضروری است. تمامی حرکت های بنیادین در سازمان و جامعه نیازمند عزم ملی و اراده همگانی است.
رییس هیأت مدیره شرکت داده ورزی سداد در ادامه ضمن اشاره به نام گذاری هوشمندانه ی سال ۱۳۹۳ به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری، به رابطه بین اقتصاد و فرهنگ و هم افزایی این دو معقوله مهم در سازمان و جامعه پرداخت.
دکتر فاطمی خاطر نشان کرد؛ نوآوری فرد فرد کارکنان در سازمان قابل تقدیر است و می تواند منجر به حرکتی نوین و متفاوت در سازمان و بانک ملی ایران گردد. وی ضمن اظهار فراهم بودن فضا برای رشد نسل جوان و اهمیت این نسل جهت دستیابی به اهداف بلند مدت شرکت، از ارائه پیشنهادات و ایده های نو و خلاقانه کارکنان در پیشبرد اهداف سازمان استقبال کرد.
عضو هیأت مدیره بانک ملی، با تأکید بر اینکه در حال حاضر و در بازار تنگاتنگ رقابت، مشتری را می بایست مشعوف و نه فقط راضی نگاه داشت؛ از بهبود کیفیت سرویس در نقطه ارائه خدمت، بعنوان مهمترین اهداف سال ۱۳۹۳ شرکت داده ورزی سداد یاد کرد و اظهار داشت، سداد بعنوان بازوی استراتژیک بانک ملی ایران خود، محور توسعه است. وی همچنین ضمن ابراز امیدواری اظهار داشت؛ با تلاش و کوشش مدیران و کارکنان، سال ۹۳، سالی متفاوت در کارنامه بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد خواهد بود.
منبع: داده ورزی سداد