راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهبود کیفیت سرویس در نقطه ارائه خدمت، مهمترین هدف سداد برای ۹۳

دکتر فاطمی در دیدار نوروزی خود با مدیران و کارکنان شرکت داده ورزی سداد تأکید کرد: برای اثرگذاری کامل در توسعه و تحول اقتصادی در سازمان، نیاز به تغییر و تحول فرهنگ کاری ضروری است. تمامی حرکت های بنیادین در سازمان و جامعه نیازمند عزم ملی و اراده همگانی است. 

رییس هیأت مدیره شرکت داده ورزی سداد در ادامه ضمن اشاره به نام گذاری هوشمندانه ی سال ۱۳۹۳ به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری، به رابطه بین اقتصاد و فرهنگ و هم افزایی این دو معقوله مهم در سازمان و جامعه پرداخت.

 دکتر فاطمی خاطر نشان کرد؛ نوآوری فرد فرد کارکنان در سازمان قابل تقدیر است و می تواند منجر به حرکتی نوین و متفاوت در سازمان و بانک ملی ایران گردد. وی ضمن اظهار فراهم بودن فضا برای رشد نسل جوان و اهمیت این نسل جهت دستیابی به اهداف بلند مدت شرکت، از ارائه پیشنهادات و ایده های نو و خلاقانه کارکنان در پیشبرد اهداف سازمان استقبال کرد.

عضو هیأت مدیره بانک ملی، با تأکید بر اینکه در حال حاضر و در بازار تنگاتنگ رقابت، مشتری را می بایست مشعوف و نه فقط راضی نگاه داشت؛ از بهبود کیفیت سرویس در نقطه ارائه خدمت، بعنوان مهمترین اهداف سال ۱۳۹۳ شرکت داده ورزی سداد یاد کرد و اظهار داشت، سداد بعنوان بازوی استراتژیک بانک ملی ایران خود، محور توسعه است. وی همچنین ضمن ابراز امیدواری اظهار داشت؛ با تلاش و کوشش مدیران و کارکنان، سال ۹۳، سالی متفاوت در کارنامه بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد خواهد بود.

منبع: داده ورزی سداد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.