راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دامنه بین‌المللی ابرآروان از دسترس خارج شد

شرکت ابرآروان اعلام کرد از صبح امروز (۲۹ آبان) به دلیل تحریم‌های اتحادیه اروپا، دامنه بین‌المللی این شرکت از دسترس مشتریانش خارج شده است.

ابرآروان در گفت‌وگو با «راه‌ پرداخت» اعلام کرد که دامنه اصلی و بین‌المللی ابرآروان (arvancloud.com) به دلیل تحریم‌های اخیر از دسترس خارج شده و حالا تمامی سرویس‌ها و خدمات به دامنه arvancloud.ir منتقل شده است. ابرآروان اعلام می‌کند که از صبح امروز اقدامات و اطلاع‌رسانی لازم برای مشتریانش را انجام داده و این موضوع به تمامی مشتریان این مجموعه اطلاع‌رسانی شده است.

۲۳ آبان‌ماه اتحادیه اروپا مجموعه‌شرکت‌هایی از ایران را تحریم کرد که در این بین نام ابرآروان نیز وجود داشت.

اتحادیه اروپا دلیل این تحریم را این‌گونه عنوان کرده که ابرآروان از سال ۲۰۲۰ یک بازیگر جدی در پروژه‌های دولتی و وزارت ارتباطات ایران برای تهیه نسخه‌ جداگانه و ایرانی (ملی) از اینترنت بوده؛ موضوعی که ابرآروان پیوسته آن را تکذیب کرده است.

به دنبال این اتفاق، ابرآروان در اطلاعیه‌ای کوتاه از این تصمیم اتحادیه اروپا ابراز تعجب و بهت کرد. آروان در این اطلاعیه پذیرفت که در مقابل شایعه‌ها و جعل واقعیت شکست خورده و نتوانسته حقیقت عملکرد و بی‌گناهی خود را به‌درستی روایت کند.

یک روز بعد از این تحریم‌ها، دیتاسنتر ابرآروان در هلند مسدود شد و حالا هم دامنه بین‌المللی این شرکت از دسترس خارج شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.