راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ کارت چیست؟

سپ کارت، کارتی است مغناطیسی متصل به شبکه شتاب که امکان شارژ توسط سازمان و یا دارنده کارت را داراست و توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان صادر می‌شود. با استفاده از سپ کارت، پرداخت‌های غیرنقدی به کارکنان به صورت الکترونیکی و به سادگی و سرعت انجام می‌شود که در هر زمانی بدون نیاز به جمع‌آوری دوباره کارت‌ها با مبالغ دلخواه قابل شارژ است. مزیت اصلی سپ کارت در مقایسه با محصولات مشابه، امکان استفاده از آن در بزرگترین شبکه تخفیف الکترونیک در کشور است.

 SEP-card-Saman-24-way2pay-92-12-25

.

سپ کارت چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • سپ کارت به شبکه شتاب متصل است.
  • سپ کارت قابل استفاده در کارتخوان تمامی مراکز خرید و فروشگاه‌های کشور است.
  • استفاده از سپ کارت در مراکز و فروشگاه‌های طرف قرارداد، دارای تخفیف بین 5 الی 50 درصد است.
  • سپ کارت دارای رمز دوم و کد CVV2 برای خریدهای اینترنتی است.
  • امکان انتقال وجه از تمامی کارت‌های بانکی به سپ کارت جهت استفاده از تخفیف‌ها، فراهم است.

SEP-card-Saman-24-a-way2pay-92-12-25

.

سپ کارت چه مزایایی برای سازمان دارد؟

  • با سپ کارت پرداخت پاداش و یا کمک‌های غیرنقدی به کارکنان برای سازمان بسیار ساده و مقرون به صرفه خواهد بود.
  • مبلغ مد نظر سازمان، بدون کم شدن مالیات در سپ کارت کارکنان شارژ خواهد شد و هیچ مبلغی از آن کسر نمی‌شود.
  • مدیران سازمان می‌توانند ریز تراکنش‌های انجام شده‌ی سپ کارت کارکنان را به تفکیک زمان، مبلغ، فروشگاه و… در پنل مدیریتی مشاهده کنند.
  • عملیات شارژ به صورت الکترونیکی و یکپارچه، همزمان برای تمامی کارکنان بدون نیاز به جمع‌آوری کارت‌ها انجام خواهد شد.
  • سازمان‌ها می‌توانند با درج عکس پرسنلی کارکنان و استفاده از قابلیت امواج رادیویی کارت، از سپ کارت در قالب کارت چند منظوره به عنوان کارت شناسایی پرسنلی ورود و خروج نیز استفاده کنند.
  • طرح روی سپ کارت، به صورت سفارشی و به دلخواه با استفاده از رنگ و لوگوی سازمان خواهد بود.
  • امکان محدودسازی سپ کارت جهت استفاده در فروشگاه‌های خاص و موردنظر سازمان مثل تعاونی‌ها و … وجود دارد.
  • با توجه به ماهیت تخفیف دار بودن سپ کارت و تعدد مراکز و فروشگاه‌های دارای تخفیف، سازمان با استفاده از این کارت یک ارزش افزوده واقعی برای کارکنان خود ایجاد می‌کند.

 .

سپ کارت چه مزایایی برای کارکنان دارد؟

  • هر سپ کارت به نام دارنده آن (کارمند سازمان) صادر می‌شود.
  • دارنده سپ کارت با خرید از مراکز طرف قرارداد، از تخفیفی بین 5 تا 50 درصد در خرید خود برخوردار می‌شود.
  • دارنده سپ کارت از طریق بستر اینترنت و تلفن همراه از موجودی کارت خود می‌تواند با خبر شود.
  • دارنده سپ کارت می‌تواند گزارش واریز و برداشت از کارت خود را از طریق اینترنت دریافت کند.
  • موجودی سپ کارت، در صورت مفقود شدن، حفظ می‌گردد.

منبع: سامان پرداخت

1 دیدگاه
  1. شاهین می‌گوید

    سلام، من یک سپ کارت بانک سامان دارم ازطرف شرکت سایپا دادن، اماهرچی داخل اینترنت میگردم نمیشودازگردش پولی باخبرشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.