راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد در جمع چهار شرکت برتر پرداخت الکترونیک کشور

بر اساس گزارش اقتصادی شهریورماه شاپرک، شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد در شاخص مبلغ تراکنش‌های کل به سهم 11.59درصدی دست پیدا کرد و با یک پله صعود در این شاخص از شرکت تجارت‌الکترونیک پارسیان پیشی گرفت و به جمع چهار شرکت پرداختی برتر پیوست.

پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد در شاخص تعداد تراکنش‌های کل سهم 9.40درصدی را از آن خود کرد و همچنان جایگاه چهارم در تعداد تراکنش کل را در اختیار دارد. همچنین با به‌دست‌آوردن سهم بازار 19.21درصدی، مالک بالاترین تعداد کارت‌خوان فروشگاهی فعال سیستمی شد و بیشترین سهم در تعداد کارت‌خوان فروشگاهی تراکنش‌دار با کسب سهم 20.39 درصد به این شرکت تعلق دارد.

بنا به این گزارش، پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد موفق شد در سهم از مبلغ تراکنش کارت‌خوان رشد 0.35درصدی را ثبت کند و رتبه سوم در این شاخص را به نام خود رقم بزند. این شرکت در تراکنش‌های مانده‌گیری افزایش 0.51درصدی را تجربه کرد و بالاترین تفاضل در سهم تعدادی این تراکنش‌ها را به خود اختصاص داد.

شاپرک همچنین اعلام کرده عملکرد بیشتر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت به‌ویژه پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد به‌گونه‌ای بوده که به کاهش 53.39درصدی در خطای پذیرنگی منجر شده است.

گفتنی است پیش از این شاپرک در گزارش سال 1400، پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد را به‌عنوان رشدیابنده‌ترین پی‌اس‌پی در تعداد و مبلغ تراکنش معرفی کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.