راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آینده ارز دیجیتال شیبا چه خواهد شد؟

ارز دیجیتال شیبااینو که به دلایلی در کانون توجه قرار گرفته، ارزش فعلی زیادی ندارد. با این حال، بخش زیادی از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار گرفته و خود را به‌عنوان یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد. اما ارز دیجیتال شیبااینو چیست، چگونه وارد ارزهای دیجیتال شد و آیا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ این مطلب همراه با مفاهیم مهم مختلفی حول این شکل جذاب ارز دیجیتال به درک سوال «ارز شیبااینو چیست و چه آینده‌ای دارد؟» کمک می‌کند.


شیبااینو چگونه به وجود آمد؟


ارز دیجیتال شیبااینو در آگوست ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس به نام ریوشی (RYOSHI) ایجاد شد. مانند وضعیت بیت‌کوین و ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto)، ما هیچ ایده‌ای از هویت واقعی سازنده آن نداریم. ریوشی می‌تواند یک گروه از افراد باشد، نه فقط یک فرد. شیبااینو روی بلاکچین اتریوم پیاده‌سازی شده که توانایی اجرای قراردادهای هوشمند را به آن می‌دهد. از طریق قراردادهای هوشمند ارائه‌شده توسط بلاکچین اتریوم، شیبا می‌تواند فعالیت‌های خود را به‌صورت غیرمتمرکز انجام دهد.

  • این یک آلت‌کوین از Dogecoin است که خود آلت‌کوین هم بیت‌کوین است.
  • این نام از نژاد سگ ژاپنی شیبااینو گرفته شده است.

ارز دیجیتال شیبااینو چیست؟


ارز دیجیتال شیبا غیرمتمرکز و جامعه‌ساز بوده و یک آزمایش در اکوسیستم «Shiba Inu» توسعه‌یافته است.

  • سازندگان این ارز دیجیتال آن را مانند بسیاری از ارزهای دیگر روی شبکه بلاکچین اتریوم ساخته‌اند.
  • این یک میم‌ارز است که به‌عنوان رقیب Dogecoin یا Doge-Killer راه‌اندازی شده است.
  • کوین Shiba Inu قبلاً برخی از بازارهای Dogecoin را در اختیار گرفته و به‌عنوان یک انتخاب محبوب در بین سرمایه‌گذاران Crypto-Market در حال افزایش است.

چرا ارز دیجیتال شیبااینو بسیار محبوب است؟


یکی از دلایل محبوبیت آن این است که ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا یک‌بار در مورد علاقه خود به داشتن یک سگ شیبا توئیت کرد که به نوبه خود بازار ارزهای دیجیتال را به هیجان آورد و قیمت آن را تا ۳۰۰ درصد افزایش داد. پس از اینکه ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار شبکه بلاکچین اتریوم، ۵۰ تریلیون کوین شیبااینو به صندوق امداد کووید ۱۹ در هند، که توسط یک کارآفرین هندی کریپتو به نام Sandeep Naiwal تأسیس شده، اهدا کرد، همگان متوجه پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال؛ بخصوص شیبا برای کمک به مناطق محروم شدند.


تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال شیبااینو


مانند هر ارز دیجیتال دیگری، مسیر قیمت شیبااینو در برابر شرایط بازار افزایش یافت. در ادامه پیش‌بینی قیمت این ارز دیجیتال آورده شده است:

پیش‌بینی قیمت شیبااینو ۲۰۲۲:

شیبااینو مانند پلتفرم متاورس در سال ۲۰۲۲ تحولات مثبتی داشت. این معامله قرار است ارزش قیمتی ارز دیجیتال را افزایش دهد. طبق تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود قیمت شیبااینو تا پایان سال ۲۰۲۲ به حداکثر ۰/۰۰۰۰۱۵۰۱ دلار برسد. حداقل قیمت ۰/۰۰۰۰۱۳۰۷ دلار خواهد بود؛ در حالی‌ که میانگین قیمت معاملاتی حدود ۰/۰۰۰۰۱۳۵۹ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبااینو ۲۰۲۳:

اگر بازار نزولی سال ۲۰۲۲ تا آغاز سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، انتظار می‌رود SHIB شروع خوبی داشته باشد. پس از مطالعه الگوهای نمودار شیبااینو، تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند حداکثر قیمت حدود ۰/۰۰۰۰۲۲۷۱ دلار خواهد بود. حداقل و متوسط ​​قیمت معاملات به ترتیب ۰/۰۰۰۰۱۹۵۹ دلار و ۰/۰۰۰۰۲۰۱۴ دلار در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبااینو ۲۰۲۴:

به دلیل پلتفرم Metaverse انتظار می‌رود قیمت SHIB در سال ۲۰۲۴ یک بالاترین قیمت جدید ایجاد کند. میانگین قیمت معاملاتی رمزنگاری Shiba Inu ۰/۰۰۰۰۳۰۴۱ دلار در هر تحلیل فنی خواهد بود. حداقل و حداکثر قیمت معاملات به ترتیب ۰/۰۰۰۰۲۹۴۱ دلار و ۰/۰۰۰۰۳۳۶۰ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبااینو ۲۰۲۵:

انتظار می‌رود پس از حرکت قیمت در سال ۲۰۲۴، افزایش قیمت ارز SHIB در بازار گاوی ادامه یابد. بر اساس تحلیل تکنیکال، میانگین قیمت معاملات SHIB ۰/۰۰۰۰۴۳۳۵ دلار خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود پس از بررسی نوسانات متعدد، حداقل و حداکثر قیمت شیبااینو به ترتیب به ۰/۰۰۰۰۴۱۸۳ دلار و ۰/۰۰۰۰۵۰۴۸ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت شیبااینو ۲۰۲۶:

به گفته کارشناسان رمزارز، هزینه Shiba Inu زمانی که در سال ۲۰۲۶ به ۰/۰۰۰۰۶۱۸۶ دلار برسد، حداقل خواهد بود. حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۰۷۴۸۰ دلار بوده و میانگین هزینه‌ای که در آن معاملات انجام می‌شود ۰/۰۰۰۰۶۳۵۹ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبااینو ۲۰۲۷:

پس از بررسی‌های دقیق تحلیلگران فنی، پیش‌بینی می‌شود میانگین قیمت معامله‌شده SHIB ۰/۰۰۰۰۹۶۰۵ دلار باشد. حداکثر و حداقل قیمت در سال ۲۰۲۷ به ترتیب ۰/۰۰۰۱۰۷۳۹ دلار و ۰/۰۰۰۰۹۳۵۰ دلار خواهد بود.


تاریخچه قیمت شیبااینو


ارز دیجیتال شیبااینو در اول آگوست ۲۰۲۰ متولد شد. در آن روز، یک کوادریلیون ژتون ضرب شد. هزینه یک SHIB منفرد ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۱ دلار بود و ۱۹۶,۰۷۸,۴۳۱,۳۷۲ SHIB را می‌شد با ۱۰۰ دلار خرید. به‌محض ضرب سکه‌های ۵۰ درصد SHIB، عرضه در استخر نقدینگی SHIB/ETH در Uniswap قفل شد. ۵۰ درصد دیگر در سه تراکنش متوالی به ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم ارسال شد. قیمت شیبااینو از سال ۲۰۲۰ تاکنون نوسانات زیادی داشته است. قیمت شیبااینو در این لینک در دسترس است.


آینده ارز شیبااینو


  • اگرچه ارز شیب یا شیبااینو تنها به‌عنوان میم شناخته می‌شود، اما محبوبیت روزافزون آن و علاقه مردم به شرکت در آن به آینده‌ای متفاوت و خیره‌کننده اشاره دارد.
  • اگرچه تحرک زیادی بین این توکن و ارزش آن وجود ندارد، خریداران فعال به طور بالقوه می‌توانند به افزایش ارزش آن کمک کنند.
  • در بازار خریدار فعال‌تر، ارزش آن می‌تواند به ۰/۰۰۰۰۱۰۴۰ دلار برسد.
  • اگرچه ممکن است در حال حاضر ارزش قابل‌ توجهی نداشته باشد، اما به لطف محبوبیت آن، می‌تواند تأثیر چشم‌گیری بر سرمایه‌گذاران بزرگ در بازار کریپتو در آینده داشته باشد.

سؤالات متداول


۱. آیا ارز دیجیتال شیبا آینده‌ای دارد؟

بستگی به این دارد که بتواند پذیرش گسترده را تضمین کند یا خیر. شروع خوبی دارد؛ بنابراین بیایید ببینیم می‌تواند آن را حفظ کند و از آن ارزش بسازد یا نه.

۲. آیا رمزارز شیبااینو سرمایه‌گذاری خوبی است؟

هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد و واقعاً به شرایط فردی سرمایه‌گذاران بستگی دارد. رمزارزها سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثباتی هستند که می‌توانید آن را ثروتمند کنید یا ضرر بزرگی داشته باشید. قبل از سرمایه‌گذاری، آستانه ریسک خود را درنگ کرده و ارزیابی کنید. تحقیقات خود را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید.

۳. آیا قیمت ارز دیجیتال شیب افزایش خواهد یافت؟

احتمالاً. شما باید دید بزرگی داشته و آماده باشید که چندین سال منتظر بمانید تا این ارز دیجیتال کشش کافی برای رسیدن به قیمتی بی‌سابقه داشته باشد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد شیبااینو در درازمدت افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد. با این‌ حال، پیش‌بینی‌کنندگان ممکن است اشتباه کنند.

۴. آیا شیبا اینو واقعاً می‌تواند به ۰/۰۱ دلار برسد؟

قیمت‌ شیبااینو می‌تواند تا این حد بالا برود؛ اما به دلیل عرضه زیاد در گردش در حال حاضر محدود شده است. در نتیجه، پیش‌بینی‌کنندگان ارزشی را نمی‌بینند که قبل از پایان دهه ۲۰۲۰ به آن عدد جادویی برسد.

۵. از کجا و چگونه می‌توانم ارز دیجیتال شیبااینو بخرم؟

از صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند والکس یا اپلیکیشن ارز دیجیتال آن استفاده کنید. سپس خریدهای خود را به یک کیف پول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری انتقال دهید تا امنیت آنها حفظ شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.