راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ حامی تیم ملی فوتبال ایران در برزیل

بانک پاسارگاد و شرکت فناپ حامیان تیم ملی فوتبال ایران شدند.

مراسم معرفی بانک پاسارگاد و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان ( فناپ) به عنوان حامیان مالی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام جهانی سال 2014 برزیل برگزار شد.

در همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل که با حضور ورزیر ورزش و جوانان، معاون رییس‌جمهوری، رییس فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی فوتبال، مدیران باشگاه‌ها و مربیان تیم‌های فوتبال همچنین اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد برگزار شد، این بانک و شرکت فناپ به عنوان حامیان پیشگام در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام جهانی سال جاری معرفی شدند.

fanap-brazil-football-way2pay-92-12-05

بر اساس این گزارش، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال در شروع این مراسم در سخنانی با اشاره به حمایت رییس‌جمهوری از تیم‌ملی و تأکید وزارت ورزش بر استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود در حمایت از این تیم، گفت: بر این اساس به جای واگذاری برند خود برای یک مدت محدود، تصمیم گرفتیم که با کمک متحدان توانمندی همچون بانک‌پاسارگاد و شرکت فناپ و خلق ارزش‌افزوده بیشتر، امکانات و ظرفیت‌های بالقوه تیم ملی فوتبال را در تمامی سطوح به فعلیت در آوریم.

وی با قدردانی از گروه مالی پاسارگاد به رهبری دکتر مجید قاسمی که همیشه در حمایت از تیم‌های ورزشی پیشگام و پیشقراول بوده‌است، تأکید کرد: این بانک علاوه بر تأمین بخشی از نیازهای فدراسیون فوتبال در زمینه تیم ملی فوتبال، پیشنهاد مشارکت در بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های فدراسیون را ارائه کرد تا بدین ترتیب همه در حمایت از تیم ملی فوتبال سهم داشته باشند.

کفاشیان ادامه داد: اهمیت جام جهانی، یک همبستگی و حرکت ملی را طلب می‌کند بنابراین همه باید در حد وسع خود در این حرکت ملی مشارکت داشته باشند. وی با بیان این نکته که مردم ایران همیشه ثابت کرده‌اند که در حمایت از تیم‌ملی آمادگی دارند، یادآور شد: همواره بخش مهمی از جشن‌های مردمی ما به خاطر موفقیت‌های تیم‌های ورزشی کشورمان بوده است.

رییس فدراسیون فوتبال از کلیه مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف درخواست کرد که با نگاه ملی، فدراسیون فوتبال را مورد حمایت قرار دهند و اصحاب رسانه، اپراتورهای تلفن همراه و شهرداری‌ها هم در مدت زمان اندک باقیمانده تا جام جهانی برزیل، به طرح حمایت از تیم ملی فوتبال بپیوندند.

کفاشیان با اشاره به این نکته که حمایت از تیم‌ملی فوتبال محدود به یک برند خاص نمی شود، گفت: از همه درخواست داریم که جهت ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر و بهره‌برداری تجاری، در این طرح مشارکت داشته‌باشند. وی در عین حال اعلام کرد که در طرح حمایت از تیم ملی فوتبال، ایرانیان سراسر جهان خدمات متنوعی دریافت خواهند کرد. به گفته کفاشیان، طرح حمایت از تیم ملی فوتبال، ابعاد ملی دارد و برای موفقیت، نیازمند مشارکت همه بخش‌ها و سازمان ها است.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد به عنوان یک بانک پیشگام و پیشرو، درگاه حمایت تمامی مردم از تیم ملی فوتبال شده‌است.

منبع: بانک پاسارگاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.