راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی‌کالا برای دومین سال، محبوب‌ترین برند کارفرمایی شد

در نظرسنجی سراسری برند محبوب، دیجی‌کالا برای دومین سال پیاپی به‌عنوان محبوب‌ترین برند برای کار کردن در ایران انتخاب شد. در این نظرسنجی از ۲۴ هزار نفر دانشجو, متخصص و مدیر درباره شغل مورد علاقه‌شان سوال شده است.

در آخرین گزارش پژوهشی ایران‌تلنت، دیجی‌کالا مقصد شغلی محبوب بیشتر کارجویان بوده است. دو روش برای گردآوری داده‌ها در ایران‌تلنت تعریف شده: در روش اول با نظرسنجی از پرسنل شرکت‌ها، داده‌های قابل تحلیل جمع‌آوری شده تا امکان شناسایی وضعیت واقعی سازمان از نگاه کارکنان محقق شود و در روش دوم، ارزیابی از نگاه افرادی اتفاق می‌افتد که هنوز کار کردن در آن سازمان را تجربه نکرده‌اند.

در نظرسنجی برگزارشده در زمستان ١٤٠٠ ، از شرکت‌کنندگان خواسته شد از میان فهرست ٧٦٥٧ شرکت که برند کارفرمایی معروفی دارند، سه شرکتی که می خواهند در آن کار کنند را انتخاب کنند. سپس شرکت‌کنندگان ویژگی‌های فضای کاری ایده‌آل خود را توصیف کرده‌اند.

برای تهیه گزارش برند کارفرمایی سال ۱۴۰۰ ایران‌تلنت، ۲۴ هزار و ۹۷۴ نفر مشارکت داشته‌اند که ۳۵ درصد آنها بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن داشتند. ۳۶ درصد این افراد کارشناس، ۲۳ درصد در سطح سرپرستی و مدیریت و  ۱۴ درصد کارشناس ارشد بوده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.