راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعطای جوایز قرعه‌کشی 80میلیونی جشنواره فام

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل، در جشنواره بزرگ «با فام سخن بگو» از خدمت جدید نرم‌افزار فام، یعنی دستیار صوتی روبوفام رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی فام، شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل با نام اختصاری «فام»، در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، در جشنواره بزرگ 80میلیونی نرم‌افزار فام تحت عنوان «با فام سخن بگو» از خدمت جدید نرم‌افزار فام، یعنی دستیار صوتی روبوفام رونمایی کرد.

پس از اتمام فاز اول جشنواره با فام سخن بگو، در روز پنج‌شنبه ششم مردادماه، مراسم قرعه‌کشی جوایز جشنواره بزرگ 80میلیونی به‌صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرامی فام و کانال آپارات پخش و جوایز آن ۱۶ شهریور به برندگان خوش‌شانس در شهرستان زرقان استان فارس و نور استان مازندران اعطا خواهد شد.

  نرم‌افزار فام تنها نرم‌افزار پرداخت تعاملی صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران است که کاربران به راحتی قادر به انجام تراکنش‌های بانکی با صدای خود هستند و برای اولین بار روبوفام این قابلیت را به کاربران داده است تا بتوانند به سهولت کارهای بانکی خود را در هر مکان و هر زمان انجام دهند.

متقاضیان برای دریافت نسخه جدید نرم‌افزار فام می‌توانند از وب‌سایت رسمی شرکت فام و یا سایت رسمی ملل اقدام کنند. آنها همچنین می‌توانند نسخه اندروید را از بازار، مایکت، چهارخونه و نسخه ios را از سیب‌بانک، اناردونی، اپل اپس، سیب ایرانی، سیب اپ و آی‌اپس دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.