پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
اسنپ به مناسبت روز جهانی خیریه، مبلغ پرداختی به خیریهها را دوبرابر کرد
اسنپ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر و حمایت از خیریهها، میزان پرداخت خود به طرحهای نیکوکاری را به مدت دو روز، دوبرابر میکند. در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه، اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز کاربران، مبلغ ۸۰۰۰ تومان به طرحهای نیکوکاری فعال در اسنپکلاب یا باشگاه مشتریان خود پرداخت خواهد کرد.
در سال ۲۰۱۲، مجمع عمومی سازمان ملل، ۵ سپتامبر مصادف با ۱۴ شهریور را روز جهانی خیریه نامگذاری کرد. هدف اصلی از اعلام این روز، بالا بردن آگاهیهای عمومی و ارائه برنامه مشترک برای ایجاد و فعالیت خیریهها در سراسر جهان است.
از فروردینماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹ طرح نیکوکاری در حوزههای مختلف ازجمله حمایت از افراد دارای معلولیت، حمایت از زنان آسیبدیده از خشونت، حمایت از کودکان بیسرپناه، حمایت تحصیلی از کودکان کمبرخوردار و توسعه زیرساختهای روستایی در اسنپکلاب اجرا شده است. کاربران باشگاه مشتریان نیز با اهدای امتیازهای خود در پیشبرد و موفقیت این طرحها سهیم بودهاند. کاربران در مجموع ۱,۱۱۰,۲۱۳ مرتبه در این طرحها مشارکت داشته و امتیازهای خود را در این کار خیر اهدا کردهاند. اسنپ تاکنون مبلغ ۴,۸۷۸,۴۳۴,۰۰۰ تومان به خیریهها پرداخت کرده است.
روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت خوب کاربران و اعتمادشان به طرحهای نیکوکاری باشگاه مشتریان، اعلام کرد: «اجرای طرحهای مستمر و متنوع نیکوکاری، بدون مشارکت و همکاری خیریهها و سمنهای توانمند و اعتماد کاربرانمان، میسر نمیشد. دستان پرمهرشان را به گرمی میفشاریم و این روز را به آنان که در خط مقدم مبارزه با مشکلات جامعه و دستگیری از مردم هستند، تبریک میگوییم».
خیریهها و سازمانهای مردمنهاد میتوانند طرحهای پیشنهادی خود را برای همکاری به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.