راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه عمومی سخت‌افزار پادباکس در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی آغاز شد

پس از عرضه اختصاصی دستگاه اندرویدی پادباکس در گروه مالی پاسارگاد، عرضه عمومی این سخت‌افزار هفته جاری از طریق فروشگاه‌های معتبر اینترنتی آغاز شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در قدم اول این محصول در فروشگاه دیجی‌کالا قرار گرفته است که  متقاضیان از طریق این لینک می‌توانند اطلاعات لازم را به دست آورند یا برای خرید این دستگاه اقدام کنند.

اندرویدباکس پادباکس به زبان ساده یک دستگاه کوچک است که تلویزیون‌ معمولی را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند با تمام امکانات اندرویدی می‌کند؛ دستگاهی که با آن هم می‌توان فیلم تماشا کرد، هم از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کرد و هم از سرویس‌ها و خدمات متنوع مالی – بانکی استفاده کرد.

این محصول بخشی از خانواده بزرگ سرزمین هوشمند پاد است که به کمک آن می‌توان به همه سرویس‌های اکوسیستم پاد به صورت یکپارچه و یکجا دسترسی پیدا کرد.

آرشیو جامع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، امکان پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی، آرشیو کتاب‌های صوتی و پادکست‌های فارسی، دسترسی به صدها آلبوم موسیقی، امکان تجربه بازی‌های ویدئویی اندرویدی، نمایش آخرین اخبار ایران و جهان، قابلیت مطالعه مجلات و مقاله‌های عمومی و حوزه سلامت و … بخشی از امکانات موجود در پادباکس هستند.

این دستگاه با پردازنده اصلی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث نسخه ۴ و سیستم‌عامل اندروید نسخه ۹ ارائه می‌شود و از صفحه‌نمایش 4K، یک پورت HDMI و دو پورت USB بهره می‌برد و اتصال به اینترنت را از طریق WIFI و LAN پشتیبانی می‌کند.

سوپراپلیکیشن پادباکس‌پلاس نیز به‌عنوان عضوی دیگر از اکوسیستم پادباکس در سرزمین هوشمند پاد، مدتی پیش از طریق گوگل‌پلی منتشر شده و قابلیت نصب روی موبایل‌ها و سایر دستگاه‌های اندرویدی را داراست.

سرزمین هوشمند پاد طرح پلتفرم جامع و چندسویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد می‌توانند به سایت ic.pod.ir مراجعه کنند یا QRکد زیر را اسکن کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.