راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هتل‌ها هوشمند می‌شوند

هفتمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات هتلداری در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ بهمن ماه ۹۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران توسط فناپ و با مشارکت شرکت سروش فرافناوری در حال برگزاری است.

فناپ به همراه به‌پویش؛ یکی از شرکت‌های زیر مجموعه خود با همکاری شرکت سروش فرافناوری در این نمایشگاه با برپایی غرفه‌ای تحت عنوان هتل هوشمند، نرم افزازهای هوشمندسازی هتل‌ها را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. سامانه باشگاه مشتریان یا سامانه وفاداری بخش آی پی وس (IPVAS) فناپ و نظارت تصویری به پویش از جمله خدماتی است که در این نمایشگاه رونمایی شد.

.

باشگاه مشتریان فناپ نرم افزار تهیه شده توسط واحد VAS فناپ می‌باشد که با بهره‌گیری از به‌روزترین امکانات موردنیاز در باشگاه مشتریان و با استفاده از قابلیت اتصال به سوئیچ بانک پاسارگاد، جامع‌ترین مدل باشگاه مشتریان در منطقه است که با استفاده از آن، تمام دریافت‌ها، پرداخت‌ها و خدمات در هتل به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

.

سامانه نظارت تصویری نیز توسط شرکت به‌پویش تهیه و راه اندازی شده است و با استفاده از آن،‌ ورود و خروج افراد، تردد در داخل هتل و همچنین مسائل امنیتی به صورت تصویری کنترل می‌شود.

لازم به ذکر است که تاکنون مدیران بیش از 50 هتل کشور از این غرفه بازدید کرده‌اند. همچنین باید گفت که مسئولان سازمان‌ها و بانک‌هایی مانند بانک پاسارگاد، اقتصاد نوین، بانک گردشگری، سازمان گردشگری و اساتید برجسته گردشگری از دانشگاه‌های معتبر به این غرفه مراجعه کرده‌اند. در ادامه اضافه می‌شود هدف شرکت فناپ از حضور در نمایشگاه تجهیزات هتلداری، ارائه توان این شرکت در هوشمندسازی هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشد.

گفتنی است که این نمایشگاه هم اکنون در انتهای سالن‌های 7 و 8 محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال ارایه خدمات می‌باشد و متخصصان این حوزه با حضور در غرفه به معرفی و ارائه توان‌های هوشمندی خود در صنعت هتل‌داری می‌پردازند.

منبع: روابط عمومی شرکت فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.