راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب درآمد با طرح دعوت از دوستان برای کاربران تترلند فراهم شد

وقتی ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ بیت‌کوین را ابداع کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی این رمزارز طلایه‌دار بازاری چند‌صدمیلیارددلاری با میلیون‌ها نفر کاربر فعال باشد.

امروزه با گذشت تنها اندکی بیش از یک دهه از ظهور بیت‌کوین، مجموع ارزش بازار رمزارزها از آستانه هزارمیلیارددلاری عبور کرده است. حجم معاملات روزانه نیز در این بازار پرشور و حرارت به گواه آمار پایگاه‌های مرجعی همچون کوین‌مارکت‌کپ، به بیش از ۶۰ میلیارددلار رسیده است.

با این‌ حال بیت‌کوین، تنها رمزارز بازار گسترده ارزهای دیجیتال نیست و آمار و ارقام نشان می‌دهد که هم‌اکنون دست‌کم ۲۰ هزار فقره رمزارز در چرخه مبادلات بازار وجود دارد و میان کاربران دادوستد می‌شود.


بازار پررونق دادوستد رمزارزها


فارغ از فراسوی مرزها، در داخل کشور نیز رمزارزها توانسته‌اند میلیون‌ها کاربر برای خود دست‌وپا کنند. طبق یکی از تخمین‌های آماری، حجم معاملات ریالی بازار داخلی رمزارزها به حدود هزار‌میلیارد تومان می‌رسد. افزون بر این، برآوردها حاکی از آن است که ارزش معاملات روزانه رمزارز‌ هم نزدیک به ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان است.

در این میان، صدها یا شاید هزاران صرافی رمزارزی به سودای بهره‌مندی از کارمزدهای معاملاتی کاربران پا به عرصه گذاشته‌‌اند. با یک حساب سرانگشتی، اگر فرض کنیم که به طور میانگین یک درصد از ارزش معاملات روزانه در قالب کارمزد به جیب صرافی‌ها سرازیر شود، درمی‌یابیم که چه درآمد سرشاری نصیب این کسب‌وکارهای نوظهور می‌شود.

با این‌ همه برای کسب درآمد از بازار پررونق رمزارزها، قرار نیست که شما در قامت کاربری ساده دست به راه‌اندازی صرافی بزنید؛ چراکه امروزه بسیاری از صرافی‌ها و پلتفرم‌های تبادل رمزارز برای جذب کاربران تازه، کارزارهای تبلیغاتی متنوعی از‌جمله طرح بازاریابی ارجاعی را به اجرا گذاشته‌اند. حال جزئيات این طرح از چه قرار است و چگونه می‌توان در آن مشارکت کرد؟


بازاریابی ارجاعی چیست؟


بازاریابی ارجاعی یا سیستم همکاری در فروش، روشی تبلیغاتی است که از دیرباز با عناوینی همچون فروش پورسانتی در بازارهای مختلف متداول بوده است. در این طرح، کسب‌وکارها به مشتریان قدیمی خود وعده می‌دهند که با معرفی دوستان و آشنایان خود، می‌توانند بخشی از مبلغ فروش را در قالب پاداش یا پورسانت دریافت کنند.

برخی بر این باور هستند که سیستم همکاری در فروش از‌جمله روش‌های پربازده‌ برای تبلیغ دهان‌به‌دهان کسب‌وکارهاست که هم می‌تواند مشتریان تازه‌ای برای بنگاه‌ها دست‌وپا کند و هم مشتریان قدیمی را با کسب درآمدی پایدار به نان و نوایی برساند.

صرافی‌های رمزارزی نیز از کسب‌وکارهای فعال در حوزه اجرای سیستم همکاری در فروش هستند. بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال که میانه چندانی با معامله‌گری ندارند و به دنبال روش ساده‌تری برای کسب درآمد هستند، با به‌کارگیری این روش توانسته‌اند به درآمدهای هنگفتی دست پیدا کنند.


برنامه معرفی دوستان تترلند


تترلند، پلتفرم‌ رمزارزی فروش مستقیم (OTC) کشور، به‌صورت تخصصی در حوزه خریدوفروش ارز دیجیتال تتر فعالیت می‌کند. سنگ بنای این صرافی در سال ۱۳۹۶ و در گرماگرم بازار صعودی رمزارزها گذاشته شد تا افراد بتوانند بدون دردسر احراز هویت در صرافی‌های خارجی، در کمترین زمان ممکن تترهای موردنیازشان را تهیه کنند. گفتنی است که تتر یکی از برترین استیبل‌کوین‌های دنیاست که هنگام نگارش این مطلب، با برخورداری از ارزش بازاری بالغ‌ بر ۶۷ میلیارد دلار، در جایگاه سوم برترین ارز‌های دیجیتال بازار قرار دارد.

به گواه آمار پایگاه کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات روزانه تتر به بیش از ۵۶ میلیارد دلار می‌رسد. بسیاری از کاربران پیش از اقدام برای خرید رمزارزهایی همچون بیت‌کوین و اتریوم، ابتدا دست به خرید تتر می‌زنند؛ بنابراین، می‌توان اثبات کرد که رمزارز تتر دروازه ورود به بازار پرهیجان رمزارزها محسوب می‌شود.


تترلند؛ سکوی تبادل رمزارز تتر


تترلند همچون بسیاری دیگر از کسب‌وکارها، برنامه تازه‌ای برای شریک‌کردن کاربران در درآمد خود تدارک دیده است. در این برنامه، کاربران می‌توانند به‌عنوان سفیر تبلیغاتی تترلند به درآمدی میلیونی و مادام‌العمر دست پیدا کنند. هر کاربر می‌تواند با دعوت از دوستان و آشنایان خود برای ثبت‌نام و احراز هویت و تبادل تتر در تترلند، ۲۰ تا ۴۰ درصد از کارمزد معاملاتی آنان را دریافت کند.

برای این کار، کافی است دعوت‌نامه‌ای را در قالب لینک برای دوستانتان ارسال کنید. سپس ۲۰ تا ۴۰درصد از کارمزدهای معاملاتی هر کاربر تازه‌ای که از طریق لینک یادشده در تترلند ثبت‌نام کند، به‌‌صورت آنی به حسابتان واریز می‌شود.

برای معرفی دوستان هیچ محدودیتی وجود ندارد و تا وقتی افرادی که معرفی کرده‌اید در تترلند تبادل‌ تتر کنند، بخشی از کارمزدهای معاملاتی آنان مستقیماً به حسابتان واریز می‌شود.

اگر پیش‌ از این در تترلند ثبت‌نام و حساب کاربری خود را فعال کرده‌اید، با کلیک روی این لینک می‌توانید در طرح معرفی دوستان مشارکت کنید. اگر هم هنوز به جمع کاربران تترلند نپیوسته‌اید، با ثبت‌نام در این پلتفرم مرجع و دعوت از دوستانتان، درآمدی پایدار برای خود فراهم کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.