راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین جلسه کمیته راهبری ارزش‌آفرینی دیجیتال در صنعت بانکی کشور با میزبانی شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد

نخستین جلسه «کمیته راهبری ارزش‌آفرینی دیجیتال در صنعت بانكی كشور» با حضور متخصصان و صاحب‌نظران صنعت بانکداری در شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، با هدف ایجاد یکپارچگی در راهکارها، راهبردها و اقدامات برای ارزش‌آفرینی در صنعت بانکداری از مسیر فناوری‌های نوین دیجیتال؛ نخستین جلسه «کمیته راهبری ارزش‌آفرینی دیجیتال در صنعت بانکی کشور» با حضور متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد علی دیواندری، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران، محمد کرمانشاه، عضو هیئت‌علمی دانشگاه شریف، مرتضی ترک تبریزی، نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت، شهاب جوانمردی، مدیرعامل شرکت فناپ، محمدی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و جعفر مرتضویان، مدیر نوآوری و مطالعات راهبردی شرکت ملی انفورماتیک حضور داشتند.

علی عبدالهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، هدف از تشکیل جلسه کمیته راهبری ارزش‌آفرینی دیجیتال در صنعت بانکی کشور را حاکم کردن نگاه و رویکرد منسجم و البته اکوسیستمی به مقوله بهره‌گیری از پتانسیل فناوری‌های نوین در ارتقای صنعت بانکداری با محوریت تجربه مشتری دانست و اشاره کرد: «تمامی برنامه‌ها، پروژه‌ها و اقدامات توسعه‌ای بایستی با نگاه یکپارچه به کل زنجیره ارزش خدمات بانکداری بررسی و طرح‌ریزی شود وگرنه همپوشانی، موازی‌کاری و گاهی اقدامات متناقض شکل خواهد گرفت. ازاین‌رو تصمیم بر این است که تعریف فعالیت‌های جدید و خروجی تمامی کارگروه‌ها در این کمیته طرح‌ریزی و بررسی شود.»

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک تأکید کرد: «به‌عنوان‌مثال خروجی‌های کارگروه‌های فین‌تک و سایر کارگروه‌های جدیدی که تعریف خواهند شد، در این کمیته بحث و بررسی خواهند شد. همچنین یکی دیگر از محورهای بسیار مهم که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد، بحث بهبود تجربه مشتری خدمات الکترونیکی در کل صنعت و راهکارهای ارتقای آن خواهد بود.»

در نخستین جلسه این کمیته که 30 خردادماه در محل شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد، اعضا به بررسی، گفتگو در خصوص مسیر طی شده و وضعیت فعلی صنعت بانکی کشور پرداخته و در ادامه نیز چالش‌ها، اولویت‌ها، ضرورت‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه رویکردها و فناوری‌های نوین و ارزش‌آفرین در صنعت بانکی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.