راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تترلند از ویژگی تبدیل سریع رونمایی کرد

سکوی تبادل تترلند امکان تبدیل تومان به تتر و بالعکس را دراختیار کاربران خود گذاشته است. کاربران این پلتفرم می‌توانند با استفاده از این ویژگی، به‌آسانی و با یک کلیک دارایی تتری و تومانی موجود در کیف‌پول خود را تبدیل کنند. در این گزارش، ویژگی تبدیل سریع در تترلند بررسی شده است. مشکلات خرید دلار و جایگزین مناسب آن، رمزارز تتر؛ جایگزینی امن برای دلار، پلتفرم ۲۴ساعته تبادل تتر، تبدیل سریع تومان و تتر با استفاده از ویژگی تبدیل سریع تترلند از جمله محورهای این گزارش است که در ادامه می‌خوانید.


مشکلات خرید دلار و جایگزین مناسب آن


افزایش روزافزون تورم و کاهش ارزش ریال در کشور افراد زیادی را بر آن داشته است تا برای حفظ ارزش دارایی‌هایشان روی دلار سرمایه‌گذاری کنند. بااین‌حال، خرید‌و‌فروش این ارز فیات به‌دلیل وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی از‌جمله سقف خرید برای شهروندان ایرانی و احتمال تقلبی‌بودن و مشکلات نگه‌داری و حفظ امنیت آن، افراد را مجبور کرده است تا به‌دنبال جایگزین مناسبی برای دلار کاغذی باشند.


رمزارز تتر؛ جایگزینی امن برای دلار


با ظهور رمزارزها و به لطف امنیت شبکه بلاکچین، مشکلات مذکور در خرید دلار برطرف شده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند دلار دیجیتال یا همان تتر را بخرند. تتر از پشتوانه دلار آمریکا بهره می‌برد و ارزش هر واحد آن برابر با یک دلار آمریکاست. با‌توجه‌به داده‌های وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، تتر با داشتن حجم بازار ۶۷میلیارد دلار و حجم معاملات ۶۳ میلیارد دلار به ترتیب جایگاه سوم و اول را در فهرست ارزهای دیجیتال از آن خودکرده است.

شایان‌ذکر است کاربرد تتر فقط به سرمایه‌گذاری محدود نمی‌شود و کاربران حرفه‌ای حوزه‌ کریپتوکارنسی از این رمزارز برای انتقال دارایی‌های خود به صرافی‌های رمزارزی خارجی و تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر استفاده می‌کنند.


تترلند؛ پلتفرمی ۲۴ساعته برای خریدوفروش تتر


تترلند از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال ایران شروع کرده است و از آن زمان تاکنون، به‌طور‌پیوسته با بهبود خدمات و ارائه ویژگی‌های جدید، کوشیده است به مرجعی برای نرخ تتر در ایران تبدیل شود. ازجمله ویژگی‌های مهم‌ تترلند می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

برداشت و دریافت تتر در تترلند ازطریق پروتکل‌های  ERC-20 و TRC-20 صورت می‌گیرد. مزیت استفاده از TRC-20 که بر بستر بلاکچین ترون انجام می‌شود، انتقال سریع و کارمزد اندک آن است.


تبدیل سریع تومان و تتر به‌کمک ويژگی جدید در تترلند


با استفاده از ویژگی تبدیل سریع در تترلند، می‌توان دارایی‌ تومانی و تتری را بسیار سریع و آسان به یکدیگر تبدیل کرد. برای این منظور، پس از ورود به حساب کاربری و سپس پیشخوان، باید قسمت تبدیل سریع انتخاب شود.

در این قسمت، دارایی‌های تومانی و تتری و سایر ارزهای دیجیتال موجود در وب‌سایت قابل مشاهده است. برای انجام تبادل سریع، از گزینه‌های «تبدیل به تتر» و «تبدیل به تومان» استفاده می‌شود. در صفحه تبادل سریع، مبلغ دلخواه وارد یا برای سهولت از گزینه‌های موجود برای انتخاب موجودی استفاده می‌شود.

برای تکمیل فرایند تبدیل، کافی است گزینه تبدیل به تتر یا تبدیل به تومان انتخاب شود. سپس، تتر یا تومان تبدیل‌شده به کیف‌پول فرد واریز خواهد شد. گفتنی است حداقل مبلغ قابل‌تبدیل در بخش تبدیل سریع ۵ تتر است. برای مشاهده تبدیل‌های انجام‌شده نیز، می‌توان از گزینه «تاریخچه تراکنش‌ها» استفاده کرد.

واریز و برداشت تومان و تتر در تترلند نیز به‌سادگی تبدیل تومان و تتر انجام می‌شود. کاربران تترلند با استفاده از ویژگی تسویه سریع از‌طریق ۱۰ بانک کشور، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند دارایی‌‌هایشان را جابه‌جا کنند.


جمع‌بندی


تترلند با شعار «سادگی نهایت هوشمندی است»، تلاش کرده است در کمال هوشمندی و حفظ سادگی، به‌روزترین خدمات را به کاربرانش ارائه کند. تترلند اعلام کرده که اگر قصد دارید روی تتر سرمایه‌گذاری کنید‌، ازطریق وب‌سایت تترلند می‌توانید این رمزارز را خرید‌و‌فروش کنید. همچنین با دانلود اپلیکیشن تترلند برای هر دو نسخه اندروید و iOS، از خدمات تترلند در تلفن‌همراه خود می‌توانید بهره‌مند شوید.

به گفته تترلند، فرایند احراز هویت در تترلند به‌سهولتِ سایر بخش‌های این وب‌سایت است و در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. کارشناسان تترلند ۲۴‌ساعته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های افراد درباره خدمات مختلف این سکوی تبادل رمزارزی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.