سه بانک برای اتصال به سامانه درگاه اینترنتی شاپرک فرصت خواستند

سه بانک برای اتصال به سامانه درگاه اینترنتی شاپرک فرصت خواستند

مدیرعامل شاپرک با بیان این که سه بانک برای اتصال به سامانه شاپرک تا نیمه بهمن ماه از بانک مرکزی فرصت گرفته‌اند، گفت: هیچ مشکلی برای پیوستن این سه بانک به شاپرک وجود ندارد.

سامان قطبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قطع تراکنش‌های اینترنتی بانک‌ها و اتصال به شاپرک اظهار کرد: بنا به اعلام بانک مرکزی این اقدام از 30 آذرماه انجام شد و فقط سه بانک به این سامانه متصل نشده‌اند. آمادگی برای پیوستن سه بانک دیگر به سامانه شاپرک وجود دارد اما این بانک ها از بانک مرکزی درخواست کردند تا نیمه بهمن که زمان ثبت نام دانشجویان به پاپان می‌رسد، به آنها فرصت داده شود.

منبع: ایسنا

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/pfic کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی