راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مظاهر مرجانی از محصولات جدید پارمیس می‌گوید / گام‌های جدید پارمیس برای توسعه کسب‌وکارها

شرکت پارمیس به‌عنوان یکی از شرکت‏‌های نرم‌افزارهای مالی با محصولات جدید خود هر روز در حوزه‌های بیشتری ورود پیدا می‌کند و هدف خود را توسعه کسب‌وکارها عنوان می‌کند. مظاهر مرجانی، بنیان‌گذار و مدیر عامل پارمیس در گفت‌وگو با راه پرداخت محصولات جدید این شرکت در حوزه خرده فروشی را معرفی کرد.

مظاهر مرجانی توضیح داد:«ما در پارمیس کارمان تولید نرم‌افزارهای مالی است و رسالت خود را این‌گونه تعریف کردیم که به توسعه کسب‌وکارها کمک کنیم. زمانی که توسعه کسب‌وکارها اتفاق بیفتد، اقتصاد کشور توسعه پیدا می‌کند و تمام تلاش ما این است قدم تاثیرگذاری در این مسیر برداریم. اقتصاد کشور زمانی که رشد پیدا کند، پیشرانی برای زندگی بهتر است.»

او با این توضیحات درخصوص فعالیت پارمیس عنوان کرد:«با توجه به رسالتی که داریم در صنایع و اصناف مختلفی فعالیت کرده و محصولات متناسب با نیاز آنها را تولید می‌کنیم. ما حدود ۶۰ صنف را مورد حمایت و پوشش قرار داده و محصولات نرم‌افزاری آنها را تعریف و تولید می‌کنیم. ما از معدود شرکت‌های نرم‌افزاری هستیم که هم در حوزه خرده‌فروشی، بنکداری، صنعتی و بازرگانی ورود پیدا کردیم و به آنها سرویس ارائه می‌کنیم.»

مرجانی ادامه داد:«در همین راستا برای تعامل سازنده و ارتباط مستمر اقدامات مختلفی انجام می‌دهیم، از جمله اینکه در نمایشگاه ۲۰۲۲ ایران ریتیل شو شرکت کردیم. نمایشگاه ریتیل همان‌طور که از نامش پیداست، در حوزه خرده‌فروشی است و برای تمامی شرکت‌هایی که به‌نوعی در حوزه ریتیل فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است. این بستر برای ما هم که شرکت نرم‌افزاری هستیم و محصولات ویژه‌ای برای حوزه ریتیل داریم، بسیار خوب بود و با محصولات جدیدی در این نمایشگاه تخصصی شرکت کردیم. این نمایشگاه فرصتی برای مذاکره و آشنایی چهره به چهره با فعالان این حوزه بود و همزمانی نمایشگاه ریتیل با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فضایی برای تعامل بیشتر برای ما ساخت.»

حضور شرکت پارمیس در نمایشگاه ریتیل

مدیرعامل پارمیس درخصوص محصولات جدید این شرکت توضیح داد:«پارمیس استار؛ نرم‌افزار یکپارچه در حوزه انبارداری و غیره، یکی از محصولات ما بود که در نمایشگاه ایران ریتیل از آن رونمایی کردیم. همچنین اپلیکیشن پرداخت، محصول جدید دیگر پارمیس است که در استندهای ایستاده ارائه می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد که فرایند فروش یا سفارش را خودش انجام دهد. محصول دیگری نیز به تازگی معرفی کردیم که بخشی از باشگاه مشتریان ما است و مشتری با حق انتخاب‌هایی که به او داده می‌شود، می‌تواند هدایایی را دریافت کند.»

او ادامه داد:«محصول دیگر نیز سازمان همراه است. سازمان‌ها باید الکترونیک باشند و مشتری به‌صورت الکترونیک با سازمان در ارتباط باشد. یکی از قابلیت‌های جذاب آن در قالب اپلیکیشن به نام خود آن محصول و برند معرفی می‌شود. همچنین از دیگر محصولات جدید ما داشبورد مدیریت است که بااستفاده از داده‌های ذخیره شده در سیستم، مشتری می‌تواند داده‌ها را در قالب جذاب ببیند. ما رویکردمان این است که این داشبورد فقط مخصوص مدیران نیست و می‌تواند در اختیار کارشناسان نیز قرار بگیرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.