راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تترلند کارشناس تولید محتوا استخدام می‌کند

تترلند یکی از صرافی‌های معتبر و خوش‌نام رمزارزی است که از سال ۱۳۹۷ درزمینه خرید‌و‌فروش تتر فعالیت می‌کند. تترلند با هدف گسترش بخش مارکتینگ و تولید محتوای خود به یک نفر کارشناس محتوا نیاز دارد. این فرد باید بتواند در حوزه ارز دیجیتال محتوا بنویسد و اخبار به‌روز را جمع‌آوری کند و به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. آشنایی کامل با مفاهیم بازاریابی محتوایی و سئو و شبکه‌های اجتماعی امتیاز محسوب می‌شود. همکاری با تترلند کاملاً به‌صورت دورکاری است.

تترلند اعلام کرده که راحتی و رفاه کارمندانش برایش مهم است؛ ازاین‌رو، در‌صورت نیاز می‌توانند از تترلند وام دریافت کنند. تترلند همچنین در قالب پاداش فردی یا پاداش تیمی از کارمندان قدردانی خواهد کرد.

در تترلند، ماهانه قرعه‌کشی برگزار می‌شود. بازی‌های گروهی‌ و سفر‌های تفریحی و برگزاری نشست‌های انگیزشی ماهانه بخشی از برنامه‌های تترلند است تا فضای کار در تترلند را همچون فضای خانواده‌ای بزرگ و صمیمی نگه دارد.

مسئولیت‌پذیری و نظم و سرعت متقاضی برای تترلند مهم است. به گفته تترلند، دلمان می‌خواهد همیشه شما را با‌انگیزه ببینیم و هر‌روز شاهد پیشرفتتان باشیم. ما برای آموزش شما هم برنامه داریم. نکته مهم اینکه روحیه تیمی در تترلند همیشه در اولویت است. ما باور داریم با صبر و شکیبایی می‌توان از‌پس مشکلات و کارهای سخت برآمد. خلاقیت و ایده‌گرایی شما برایمان اهمیت دارد و به آن توجه ویژه‌ای می‌کنیم و همیشه از آن استقبال خواهیم کرد.»

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را  به ایمیل  jobs@tetherland.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.