راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فناوران اطلاعات خبره در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بورس، بانک و بیمه

شرکت فناوران اطلاعات خبره به عنوان حامی نمايشگاه بورس، بانک و بیمه که از بزرگ‌ترین رويدادهای مالی ايران محسوب می‌شود، حضور دارد. این نمایشگاه سالانه با حضور جمع زیادی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فناوران اطلاعات خبره، این شرکت که حامی چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، است با هدف تبادل دانش در حوزه فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار بیمه و گفت‌وگو و تعامل با بازیگران این صنعت، پیرامون آخرین دستاوردها و برنامه‌ها در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

شرکت فناوران اطلاعات خبره در سالن 7 غرفه 23 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه فرصت بسيار خوبی است تا شرکت‌های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد متخصصان اين عرصه قرار دهند و با درنظرگرفتن روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد اين عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آینده خود را معرفی کنند.

اکنون باگذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است.

بنا به اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالابردن سواد مالی، ارائه توانمندی‌های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ‌سازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همچنین فراهم‌آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین‌الملل باتوجه‌به پیشرفت اخیر بین‌المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه‌گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استارتاپ حوزه مالی و غیره از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این دوره از نمایشگاه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.