پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
نوآوری، یک اصل اساسی در تبلیغات است. اگر نوآوری وجود نداشته باشد، مخاطبان دلیلی برای توجه به طرحهای تبلیغاتی نمیبینند. آگهی دهندگان با مخاطبانی هوشیار و خوش سلیقه مواجه هستند که برای انطباق با ذائقه آنها، می بایست ابتکار به خرج داد و طرحهایی نوین پدید آورد. مثل طرحی که بانک انصار مدتی است بر بیلبوردهای شهرها به نمایش گذاشته و در آن، اینترنت بانک خود را به مخاطبان معرفی کرده است. این بانک برای نمایش سرعت انجام فعالیتهای بانکی با استفاده از اینترنت بانک، از دو عنصر کاملاً تکراری و ابتدایی استفاده کرده و یک ماشین و یک جت را به نمایش گذاشته است.
منبع: پارسینه