راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
نوآوری، یک اصل اساسی در تبلیغات است. اگر نوآوری وجود نداشته باشد، مخاطبان دلیلی برای توجه به طرحهای تبلیغاتی نمیبینند. آگهی دهندگان با مخاطبانی هوشیار و خوش سلیقه مواجه هستند که برای انطباق با ذائقه آنها، می بایست ابتکار به خرج داد و طرحهایی نوین پدید آورد. مثل طرحی که بانک انصار مدتی است بر بیلبوردهای شهرها به نمایش گذاشته و در آن، اینترنت بانک خود را به مخاطبان معرفی کرده است. این بانک برای نمایش سرعت انجام فعالیتهای بانکی با استفاده از اینترنت بانک، از دو عنصر کاملاً تکراری و ابتدایی استفاده کرده و یک ماشین و یک جت را به نمایش گذاشته است.
منبع: پارسینه