راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دادار مدیرعامل اول پرداخت و جلالیان مدیرعامل ارزی لند شد

علیرضا جاوید مدیرعامل شرکت پردازش کاران تجارت یاشار اعلام کرد که در پی جلسه آخر این مجموعه با اعضای هیئت مدیره محسن دادار مدیر محصول پردازش کاران تجارت یاشار به سمت مدیرعاملی اول پرداخت یکی از پلتفرم‌های زیر مجموعه این شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اول پرداخت، به گفته علیرضا جاوید، با توجه به سابقه کاری دادار در مجموعه، انتخاب او به عنوان مدیرعامل اول پرداخت می‌تواند در پیشبرد اهداف این پلتفرم در سال جاری بسیار موثر باشد. اول پرداخت فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده، عمده فعالیت اول پرداخت ارائه خدمات روی سرویس‌هایی است که دسترسی آن برای شهروندان ایرانی با مشکلات زیادی مواجه است.

در مراسمی دیگر علی جلالیان، مدیر اجرایی پردازش کاران تجارت یاشار به سمت مدیرعاملی پلتفرم ارزی لند معرفی شد. ارزی لند جدیدترین محصول پردازش کاران است که بیشترین فعالیت خود را در بازار مبادلات ارزهای رمز پایه متمرکز کرده است. جاوید در خصوص این انتصاب نیز بیان کرد که باسابقه جلالیان در سمت مدیر اجرایی مجموعه، او بهترین گزینه مدیرعاملی ارزی لند است که می‌تواند به روند رو به رشد این مجموعه کمک به‌سزایی کند.

به گفته جاوید، هدف از این تغییرات فراهم کردن بستری مناسب برای هر دو پلتفرم است که به صورت تخصصی تمرکز خود را روی ارائه سرویس‌هایی بگذارند که هرکدام تخصص آن را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.