راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت اعتباری قبض با اعتبار تالی در پنج گام

امروزه روش‌های متنوعی برای پرداخت قبوض وجود دارد که یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین آنها، پرداخت اعتباری با تالی است. پنج گام ساده برای پرداخت اعتباری قبض با اعتبار تالی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا قبوض خود را درلحظه پرداخته و هزینه آن را ماه بعد تسویه کنید؛ پس با ما همراه باشید.


پرداخت اعتباری تالی


اعتبار تالی، یک روش پرداخت اعتباری است که به دارندگان اجازه می‌دهد تا خرید خود را درلحظه انجام داده و هزینه آن را ماه بعد بپردازند. این اعتبار، یک روش دیجیتالی پرداخت اعتباری است که در زمره فعالیت‌های BNPL (Buy Now, Pay Later به معنای الان بخر، بعداً پرداخت کن) قرار می‌گیرد. اعتبار تالی، یک روش پرداختی است که در بستر اپلیکیشن آپ طراحی و اجرایی شده است.

اعتبار تالی با الهام‌گرفتن از شیوه اعتباردهی معتبرترین مؤسسات اعتباری جهان (مانند کلارنا و افیرم) شکل‌ گرفته است. پرداخت اعتباری تالی به عموم مردم کمک می‌کند تا سبد خرید خود را متنوع ساخته و سبب از میان برداشتن موانع مالی برای خرید می‌شود. از طرف دیگر، با افزایش تقاضا از سوی کاربران برای خرید اعتباری، شاهد رونق‌گرفتن بازارها و افزایش سود فروشگاه‌های طرف قرارداد با اعتبار تالی نیز خواهیم بود.

شما می‌توانید به‌صورت رایگان و آنلاین (بدون نیاز به ارائه چک، سفته یا ضامن)، برای دریافت اعتبار تالی ثبت‌نام کنید. برای این منظور، تنها کافی است مشخصات خود را در وب‌سایت تالی یا اپلیکیشن آپ وارد کرده و 72 ساعت منتظر بمانید تا 250 هزار تومان اعتبار، به شما تعلق گیرد. پس از فعال‌شدن اعتبار تالی، در هر زمانی که مایل باشید، می‌توانید خریدهای اعتباری خود را با اعتبار تالی انجام دهید. سپس، تا پنجم ماه بعد فرصت دارید صورت‌حساب خود را تسویه کنید. در صورت تسویه به‌موقع، اعتبار تالی مجدداً شارژ می‌شود و با افزایش چوب‌خط (امتیاز)، مبلغ اعتبارتان نیز افزایش خواهد یافت.


پنج گام ساده برای پرداخت اعتباری قبض با اعتبار تالی


با اعتبار تالی، شما می‌توانید قبوض مختلف را درلحظه پرداخت کرده و هزینه آن را ماه بعد بپردازید. برای این موضوع، کافی است گام‌های ساده زیر را مرحله‌به‌مرحله طی کنید:

  • درگام اول از اپلیکیشن آپ وارد گزینه «پرداخت قبوض» شوید.
  • گام دوم، از لیست نمایش داده‌شده، نوع قبضی را که می‌خواهید پرداخت کنید، انتخاب کنید.
  • در گام سوم اطلاعات قبض خود را وارد کرده و روی گزینه استعلام بزنید.
  • در گام چهارم، شما می‌توانید انواع روش‌های پرداختی را انتخاب کنید. روی اعتبار تالی بزنید و پرداخت خود را انجام دهید.
  • گام پنجم رسید پرداخت موفق قبض برای شما به نمایش درخواهد آمد.

اما نکته مهم این است که با واردکردن اطلاعات قبض، این اطلاعات به‌طور خودکار ذخیره خواهد شد و در دفعات بعدی، تنها کافی است قبض مورد نظر را انتخاب کرده و روی دکمه پرداخت با اعتبار تالی بزنید.

در پایان پرداخت اعتباری قبض با اعتبار تالی به شما کمک خواهد کرد تا تمام قبوض خود را در موعد مقرر پرداخت کنید، در حالی‌ که هیچ‌وجهی از حساب شما کسر نخواهد شد. بعد از خرید اعتباری با تالی، شما تا پنجم ماه بعد فرصت دارید که صورت‌حساب خود را بدون کارمزد، تسویه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.