راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت نوین در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت پرداخت نوین آرین با هدف ارائه و گسترش شبکه بانکداری الکترونیکی در فروردین‌ماه ۱۳۸۵ تأسیس شد و پس از ۱۱ ماه توانست عنوان بزرگ‌ترین دارنده شبکه پایانه‌های فروش را برای بانک اقتصاد نوین به ارمغان آورد.

این شرکت جهت تکمیل نیروی انسانی خود در سه عنوان شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس توسعه مشارکت‌های استراتژیک

توضیحات:

  • مدل همکاری: تمام‌وقت
  • شهر: تهران، تهران
  • تسهیلات و مزایا: وام، پاداش، بیمه درمان تکمیلی، اتاق بازی، بن خرید، ناهار، کافی‌شاپ,
  • روز و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 07:30 الی 16:30
  • میزان سابقه کاری مرتبط: دو سال
  • جنسیت: تفاوتی ندارد
  • داشتن ﺳﺎﺑقه ﮐﺎری در ﮔروه ﺷﻐﻠﯽ: الزامی است

فعالیت‌های شغلی:

  • انجام کلیه امور مربوط به شناسایی، ارزیابی، گزارش تحلیلی و مذاکره جهت شروع همکاری با استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که حوزه فعالیتشان و یا محصولاتشان می‌تواند باعث ارتقا کمی یا کیفی سبد محصولات شود را به عهده دارد و تهیه گزارش کارشناسی جهت تصمیم‌گیری در خصوص مشارکت با آن‌ها
  • تهیه پایگاه داده مناسب از تیم‌های استارتاپی، حوزه فعالیتشان، پروپوزال‌ها و بیزنس‌پلن آن‌ها و پروسه طی شده با آن‌ها و ایده‌های جذب‌شده
  • طراحی سیستم جذب ایده‌های مرتبط و کاربردی درون و برون‌سازمانی
  • پیگیری پروسه عقد قراردادها در حوزه سرمایه‌گذاری و یا شراکت با سازمان‌ها
  • تهیه مستند همکاری، شامل نوع همکاری فرایندهای پیش رو، واحدهای درگیر و سایر امور مرتب با همکاری مشترک برای شرکای تجاری
  • برنامه‌ریزی جهت پایلوت محصولات جدید (درون و برون‌سازمانی)
  • تحقیقات و مانیتورینگ در حوزه تکنولوژی برای بررسی ترندهای روز صنعت پرداخت در دنیا و در ایران و فعالیت رقبا در این حوزه‌ها
  • ایجاد حلقه ارتباطی مؤثر واحد با سایر واحدها در سازمان و سایر مجموعه‌های برون‌سازمانی جهت پیشبرد اهداف واحد در راستای جذب ایده‌ها و اطلاع از نوآوری‌های جدید صنعت و پردازش و غربالگری اولیه اطلاعات و ارائه آن جهت بررسی و تصمیم‌گیری
  • جمع‌آوری داده‌ها، اطلاعات و دانش‌های ضمنی و تبدیل آن به دانشی صریح و طبقه‌بندی دانش به گونه‌ای که بتوان آن را به صورت بهینه نگهداشت و با سایر بخش‌های سازمان به اشتراک گذاشت.
  • تبدیل خروجی تحقیقات انجام‌شده در واحد به صورت مقالات علمی

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  • دیدگاه کل‌نگر به کسب‌وکار
  • ذهن خلاق و معطوف به هدف
  • توانمندی در ایجاد محیط تفاهم و همکاری برای تیم
  • توانایی ارتباط با سایر کسب‌وکارها درون و برون سازمان به صورت قوی و مؤثر
  • کار کردن در محیط باز و خلاق
  • علاقه‌مند به یادگیری مستمر 
  • دایره اطلاعات گسترده در حوزه تک و فین‌تک
  • توان سازمان‌دهی زمان
  • مهارت‌های نوشتاری و کلامی
  • توانمندی ایجاد دایره ارتباطات قوی در صنعت
  • مسلط به انواع روش تحقیق
  • مسلط به روش‌های مقاله‌نویسی
  • آشنایی با مفاهیم مدیریت دانش سازمانی
  • آشنایی با تکنیک‌های ثبت دانش و تدوین تجربیات مدیریتی
  • آشنایی با مفاهیم اتاق فکر و روش‌های جذب ایده
  • آشنایی با تکنیک‌های غربالگری و آرشیو اطلاعات
  • مهارت در مستندسازی در سیستم‌های مدیریت کیفیت (ISO)
  • آشنایی با استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO-9001
  • مسلط به سرویس‌های صنعت پرداخت و آشنایی کامل با این صنعت 
  • مسلط به مفاهیم و کلیدواژه‌های کسب‌وکارهای استارتاپی 
  • آشنایی با روش‌های ارزیابی استارتاپ‌ها
  • مسلط به روش‌های نوآوری و خلاقیت در سازمان
  • مسلط به امور قراردادها
  • آشنایی با روش‌های سرمایه‌گذاری 

کارشناس تحلیل‌گر فنی

توضیحات:

  • مدل همکاری: تمام‌وقت
  • شهر: تهران – تهران
  • تسهیلات و مزایا: وام، پاداش، بیمه درمان تکمیلی، اتاق بازی، بن خرید، ناهار، کافی‌شاپ,
  • روز و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 07:30 الی 16:30
  • میزان سابقه کاری مرتبط: دو سال
  • جنسیت: تفاوتی ندارد
  • داشتن ﺳﺎﺑقه ﮐﺎری در ﮔروه ﺷﻐﻠﯽ: الزامی است

فعالیت‌های شغلی:

  • شناسایی و تشریح عناصر، منطق و روابط کسب‌وکار با دیگاه فنی
  • شناسایی نیازمندی‌های ذینفعان و ارائه راهکارهای فنی منطبق با راهکارهای ترند روز دنیا
  • توانایی استخراج و تحلیل به روش‌ها (Best Practice) روز دنیا و ارائه راهکارهای فنی
  • شناسایی موارد تأثیرگذار بر سیستم‌های دیگر و تحلیل آن‌ها
  • تحلیل نیازهای کاربران و سپس طراحی، تست و توسعه نرم‌افزار برای رفع آن‌ها
  • ارائه نسخه‌های به‌روز شده نرم‌افزاری برای سیستم‌ها و برنامه‌های موجود مشتریان
  • طراحی اجزای برنامه‌های کاربردی و پایه‌ای و برنامه‌ریزی برای کارکرد صحیح آن‌ها
  • ایجاد فلوچارت‌ها و مدل‌های کمک‌کننده به برنامه نویسان در کدنویسی
  • اطمینان از عملکرد صحیح نرم‌افزار از طریق کنترل و تست آن
  • مستند کردن فرایند تولید نرم‌افزارها به عنوان یک منبع برای نگهداری و به‌روزرسانی آینده آن‌ها
  • همکاری با سایر متخصصان کامپیوتر برای ایجاد نرم‌افزار مطلوب

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  •  توانایی درک مسئله و ارائه راه‌حل 
  • توانایی کار گروهی 
  • پیگیری و سخت‌کوشی
  • مسئولیت‌پذیری
  • علاقه‌مند به یادگیری مستمر 
  • توانایی ساخت مستندات بر اساس یافته‌ها 
  • آشنایی با فرآیندهای کسب‌وکار و صنعت پرداخت
  • آشنایی با استانداردهای مدل‌سازی نرم‌افزار (ترجیحاً UML) 
  • دانش مناسب در حوزه نرم‌افزار و زبان‌های برنامه‌نویسی و تا حدی هم سخت‌افزار
  • توانایی تحلیل و پیاده‌سازی مدل‌ها و الگوریتم‌های پیچیده 
  • رویکرد خلاقانه در حل مسئله -مهارت ارتباطی خوب و توجه به مشتری و سایر ذینفعان 
  • توانائی تجزیه تحلیل نیاز ذینفعان و اعمال آن‌ها در نرم‌افزارها
  • توانائی تحلیل عملکرد نرم‌افزارها و ارائه گزارش‌های تحلیلی 
  • توانایی مدیریت پروژه و آشنایی با روش‌های SCRUM
  • توانایی تحمل فشار کاری و انجام به موقع پروژه‌ها
  • توانایی درک و تشخیص درست نیازهای مشتریان به منظور اعمال آن‌ها در نرم‌افزار

کارشناس تحلیل بازار و داده

توضیحات:

  • مدل همکاری: تمام‌وقت
  • شهر: تهران – تهران
  • تسهیلات و مزایا: وام، پاداش، بیمه درمان تکمیلی، اتاق بازی، بن خرید، ناهار، کافی‌شاپ,
  • روز و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 07:30 الی 16:30
  • میزان سابقه کاری مرتبط: دو سال
  • جنسیت: تفاوتی ندارد
  • داشتن ﺳﺎﺑقه ﮐﺎری در ﮔروه ﺷﻐﻠﯽ: الزامی است

فعالیت‌های شغلی:

  • تعریف، استخراج و تحلیل نیازمندی‌ها
  • ارائه راهکار (توصیه) نوآورانه به سطوح مختلف سازمان
  • توسعه راهکارهای نوآورانه (محصول، خدمت، فرآیند، توصیه، استراتژی جدید)
  • تست و پشتیبانی راهکارها
  • جمع‌آوری اطلاعات مربوط به بازار هدف محصولات سازمان از طریق روش‌های به‌روز علوم تحقیقات برای حل مشکلات، بررسی بازار، ارائه محصول جدید به بازار، شناخت رفتار مشتریان، احصاء نیازمندی‌های آنان و تحلیل رقبا است.
  • رصد بازار ایران و جهان به منظور شناخت درست و به موقع از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار با هدف استفاده بهینه از این شرایط است.
  • تحلیل اطلاعات جمع‌آوری‌شده به منظور ارائه گزارش‌هایی جهت تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی استراتژیک سطوح بالائی سازمان و فراهم آوردن بینش بازاریابی برای سازمان است.
  • تجزیه‌وتحلیل و تفسیر داده‌ها، الگوها، روندها جهت استخراج اطلاعات کاربردی برای تصمیم سازی
  • تبدیل داده‌های خام و تجربه‌های ضمنی سازمان به بینش جدید کسب‌وکاری

دانش و مهارت‌های مورد نیاز:

  •  دیدگاه کل نگر به کسب‌وکار
  •  توانمندی در ایجاد محیط تفاهم و همکاری برای تیم
  •  تفکر تحلیلی معطوف به حل مسئله
  •  ذهن خلاق و معطوف به هدف
  • کار کردن در محیط باز و خلاق
  • علاقه‌مند به یادگیری مستمر
  • توان سازمان‌دهی زمان
  • علاقه‌مند به کار تیمی
  • مهارت‌های نوشتاری و کلامی
  • توانایی ارائه به مدیران بالادستی
  • توجه به جزئیات و کلیات توأمان
  • علاقه به روانشناسی و علوم رفتاری
  • آشنا با صنعت پرداخت و آگاهی به امور مرتبط با آن
  • مهارت عالی در ریاضیات و کامپیوتر
  •  توانایی تحلیل و تفسیر آمارها
  •  توانایی تحمل فشار کاری
  • آشنا به سرویس‌های موجود در صنعت پرداخت
  • مسلط به انواع روش تحلیل داده و الگوریتم‌های موجود در این علم
  • مسلط به انواع روش تحقیق
  • ترجیحاً دارای مدرک BABOK آشنا با نرم‌افزارهای تحلیل داده نظیر: Weka / Python / MATLAB / R / SPSS

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت به ارسال رزومه و سوابق کاری خود به ایمیل hr@pna.co.ir اقدام کنند.

1 دیدگاه
  1. مهدی احدی می‌گوید

    خوب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.