راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمدمهدی اسماعیلی مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت شد

محمدمهدی اسماعیلی طی حکمی از سوی محمد فرجود، مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران فناوری اطلاعات تجارت ایرانیان و هیئت‌مدیره شرکت، به‌عنوان مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت منصوب شد.

محمدمهدی اسماعیلی دانش‌آموخته رشته مهندسی نرم‌افزار در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و صنعت ایران است و سوابقی چون نایب‌رئیسی هیئت‌مدیره شرکت فرابوم، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد (فارس)، معاونت نرم‌افزار شرکت داده‌ورزی سداد، معاونت عملیات شرکت داده‌ورزی سداد، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت معمار داده‌پرداز هوشمند تیبا و عضویت در بنیاد ققنوس را در کارنامه خود دارد.

شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه راهکارهای نوین بانکی با تمرکز بر پرداخت خرد الکترونیکی آغاز کرد. در ابتدا مأموریت شرکت سیمرغ تجارت به‌عنوان مجری کارت کیف پول بانک تجارت، نوآوری در خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی با تمرکز بر توسعه پرداخت خرد و سایر خدمات ارزش‌افزود تعریف شده بود. هم‌اکنون شرکت سیمرغ تجارت با تغییر رویکردی که انجام داده، با هدف ارائه نوآوری‌ و خلق ارزش‌افزوده در حوزه فناوری‌های مالی، به طراحی، توسعه و عرضه محصولات و راهکارهای نوین روی آورده است. این شرکت از ابتدای سال ۱۳۹۹ به حوزه فناوری‌های وام‌دهی و اعتباردهی نیز وارد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.